Pierwsza książka na temat reklamy zewnętrznej na polskim rynku
  • 0
  • 1
26.02.2006

Pierwsza książka na temat reklamy zewnętrznej na polskim rynku

Na polskim rynku ukazała się pierwsza książka na temat reklamy zewnętrznej pt. Outdoor – reklama zewnętrzna w kontekście historii i współczesności, autorstwa Dariusza Kubuja. Publikacja ta jest także elementem inaugurującym Outdoor Innovation Program będący cyklem merytorycznych i edukacyjnych działań realizowanych przez Grupę Strőer w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2006

Headlines na rzecz walki z rakiem szyjki macicy

Headlines Brand & Corporate Communication realizuje kolejny projekt z zakresu edukacji prozdrowotnej. 27 lutego rusza ogólnopolska kampania „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”, która trwać będzie do końca 2007 roku. Kompleksowa kampania komunikacyjna obejmuje: media relations, komunikację ze środowiskiem medycznym, działania w internecie, organizację i obsługę wydarzeń, kreację i produkcję. Kampanię wsparły dwie znane aktorki, Anna Korcz oraz Alicja Bachleda-Curuś, które wspólnie ze środowiskiem medycznym oraz partnerami kampanii będą przekonywać kobiety, że ich zdrowie i życie są wartościami, które trzeba chronić. Symbolem akcji jest „Fioletowa Wstążka”.