Headlines na rzecz walki z rakiem szyjki macicy
  • 0
  • 1
24.02.2006

Headlines na rzecz walki z rakiem szyjki macicy

Headlines Brand & Corporate Communication realizuje kolejny projekt z zakresu edukacji prozdrowotnej. 27 lutego rusza ogólnopolska kampania „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”, która trwać będzie do końca 2007 roku. Kompleksowa kampania komunikacyjna obejmuje: media relations, komunikację ze środowiskiem medycznym, działania w internecie, organizację i obsługę wydarzeń, kreację i produkcję. Kampanię wsparły dwie znane aktorki, Anna Korcz oraz Alicja Bachleda-Curuś, które wspólnie ze środowiskiem medycznym oraz partnerami kampanii będą przekonywać kobiety, że ich zdrowie i życie są wartościami, które trzeba chronić. Symbolem akcji jest „Fioletowa Wstążka”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54879 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lutego 2006