0 1 0 0 0 12.05.2006Paralotna: nowa kampania dla NikonaAgencja Paralotna przygotowała image’ową kampanię reklamową dla aparatów Nikon serii Coolpix. Model Coolpix S6 - jako pierwsza odsłona kampanii jest promowany pod hasłem - "Życie jest piękne".
0 1 0 0 0 12.05.2006Henkel nagrodzony za najlepszą międzynarodową strategię PRJuż po raz czwarty prestiżowy niemiecki magazyn PR Report nagrodził najlepszych menadżerów oraz najlepsze kampanie Public Relations przeprowadzone w niemieckojęzycznej części Europy. W kategorii „Najlepsza Międzynarodowa Strategia PR” zwyciężył organizowany przez Henkla konkurs Henkel Art.Award.
0 1 0 0 0 12.05.2006Loteria pełna sercaFullserwisowa Agencja Reklamowa S4 w ramach wygranego przetargu na całoroczną obsługę reklamową sieci Nomi, zorganizowała pierwszą akcję pro-sprzedażową wspartą działaniami PR, zaplanowaną na 2006 rok.
0 1 0 0 0 12.05.2006Allegro Event & Conference Agency dla Renault PolskaZakończyła się szósta edycja konkursu plastycznego dla dzieci „Bezpieczeństwo dla wszystkich”, organizowanego przez firmę Renault. Imprezę finałową przygotowała Allegro Event & Conference Agency. Finaliści spotkali się 10 maja w podwarszawskim Cyrku Zalewski.
0 1 0 0 0 12.05.2006Wielki finał konkursu Fresh Academy18 maja w sali 05B Akademii Ekonomicznej w Poznaniu odbędzie się uroczyste rozstrzygnięcie konkursu dla studentów biorących udział w zajęciach Fresh Academy. Przedstawione zostaną projekty na najlepszy biznesplan dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zwycięzcy otrzymają nagrody rzeczowe oraz możliwość odbycia stażu w dowolnym dziale Grupy Fresh.
0 1 0 0 0 12.05.2006Operacja plastyczna w firmie CezexCEZEX, największy polski dystrybutor papieru oraz tworzyw sztucznych dla reklamy, zmienił slogan firmowy towarzyszący logo firmy, które także zostało zmodyfikowane. Dotychczasowe hasło: „Jesteśmy najbliżej” zastąpione zostało nowym: „Papier. Na czas”.
0 1 0 0 0 12.05.2006Peppermint promuje nową kategorię produktów HugoPod hasłem „Agent Hugo. Misja hoppersy.” The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. wprowadza na rynek nową kategorię produktów dla dzieci – chipsy Hugo. Nowy produkt oraz istniejące już na rynku chrupki Hugo wspiera kampania promocyjna prowadzona w punktach sprzedaży na terenie całego kraju oraz w telewizji. Akcję przygotowała agencja Peppermint, która odpowiada za obsługę reklamową marki Hugo.
0 1 0 0 0 12.05.2006Egzotyczna kampania reklamowa FortunyJak niezwykłą podróżą może być zwykłe wyjście po zakupy do sklepu pokazuje najnowsza kampania telewizyjna nowych napojów owocowych Fortuna Owoce Egzotyczne (Agros Nova), która dziś wystartowała w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.
0 1 0 0 0 11.05.2006Q&AConsulting wesprze debiut giełdowy One-2-One S.A.Agencja public relations Q&AConsulting zajmie się wsparciem firmy One-2-One planującej na przełomie czerwca i lipca wejście na Giełdę Papierów Wartościowych. Obsługa obejmie PR korporacyjny, produktowy oraz investor relations.
0 1 0 0 0 11.05.2006Zostań modelką EliteZnamy już nazwiska dziewcząt, które przeszły do II etapu Konkursu Elite Model Look 2006. Spośród wielu marzących o sławie modelki, wybranych zostało 160. Wszystkie kandydatki 13 maja walczyć będą o zakwalifikowanie się do ogólnopolskiego finału oraz udział w dziesięciodniowym zgrupowaniu Elite Model School.