0 1 0 0 0 2.03.2006Heyah Cybersport – sezon 2006Z początkiem marca b.r. rozpoczynają się zapisy do pierwszej części tegorocznych rozgrywek HEYAH CYBERSPORT 2006. Internetowa liga gier komputerowych HEYAH CYBERSPORT przeniesie pasjonatów gier w świat wirtualnego współzawodnictwa.
0 1 0 0 0 2.03.2006Nowe standardy etyczne w farmacjiOd dłuższego czasu w środowisku medycznym rosła potrzeba wprowadzenia nowych unormowań w zakresie etycznych zachowań marketingowych. Wychodząc temu naprzeciw firmy zrzeszone w Stowarzyszeniu Przedstawicieli Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych (SPIFF) przyjęły nowy Kodeks Farmaceutycznej Etyki Marketingowej. Wyznacza on nowe standardy etyczne i stanowi zbiór restrykcyjnych zasad i regulacji dotyczących promocji i reklamy leków.
0 1 0 0 0 1.03.2006Najpiękniejsza kobieta świata w WarszawieJedna z najpiękniejszych kobiet świata Naomi Campbell w roli diablicy pojawi się w centrum Warszawy już na początku marca. Megasite o powierzchni 309 m2 będzie zapowiadać najnowszą produkcję firmy Pirelli – krótkometrażowy film ze znakomitą obsadą, który będzie można oglądać na stronie internetowej www.pirellifilm.com. Pierwszy film pt. “The Call”, z Johnem Malkovichem i Naomi Campbell w rolach głównych, będzie dostępny już pod koniec marca 2006 roku.
0 1 0 0 0 1.03.2006Libella – sponsorem serialu „Niania”Libella, producent środków czystości linii Non Stop – jest sponsorem serialu „Niania”.
0 1 0 0 0 1.03.2006HYPERmedia globalnym partnerem Konica Minolta HoldingsJapoński holding Konica Minolta powierzył agencji HYPERmedia (ISOBAR) zaplanowanie globalnej strategii komunikacji interaktywnej oraz zaprojektowanie nowych serwisów WWW skierowanych do klientów Konica Minolta w 40 krajach świata.
0 1 0 0 0 1.03.2006Wiosenna kampania Purmo w InternecieZ pierwszym dniem marca ruszyła internetowa kampania reklamowa grzejników i ogrzewania podłogowego marki Purmo pod hasłem „Chcesz ogrzać dom? - zapytaj eksperta”. Kampania ma za zadanie podtrzymywać wizerunek marki Purmo jako eksperta na rynku grzewczym. Wykorzystano w niej najnowsze formy reklamy internetowej.
0 1 0 0 0 1.03.2006Lody z Zielonej Budki Produktem Roku 2006Zielona Budka, producent jednych z najbardziej lubianych przez Polaków lodów w Polsce, już po raz kolejny (po Laurze Konsumenta 2005) został uhonorowany tytułem przyznanym przez konsumentów.
0 1 0 0 0 1.03.2006Komunikacja w agencjach PRRuszyło pierwsze ogólnopolskie badanie na temat komunikacji wewnętrznej i zarządzania informacją w agencjach Public Relations. Sondaż skierowany jest zarówno do dużych, jak i małych firm z branży PR.
0 1 0 0 0 1.03.2006„Złote Misie” HARIBO uznane Produktem RokuLegendarny już produkt HARIBO – żelki „Złote Misie” w corocznym badaniu, przeprowadzonym wśród Polaków przez TNS OBOP został uznany Produktem Roku. Sondaż, którego wyniki ogłoszono na uroczystej gali 28 lutego, miał za zadanie wyłonić produkty, które dostarczają konsumentom najwięcej satysfakcji i zadowolenia z użytkowania. Do rywalizacji stanęły produkty nowe lub unowocześnione, wprowadzone na rynek w okresie od 1 października 2004 roku do 30 września 2005 roku. „Złote Misie” HARIBO zwyciężyły w kategorii „Żelki, cukierki, galaretki”.
0 1 0 0 0 1.03.2006GE – przygotowania do XXIX Letnich Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2008 r.Przygotowania sponsoringowe GE do XXIX spektakularnych Letnich Igrzysk Olimpijskich w Pekinie nabierają tempa. W ciągu nadchodzących dziewięciu miesięcy zostaną podpisane kontrakty olimpijskie na łączną kwotę 1 miliarda USD - powiedział Peter Foss z firmy GE, która jest ogólnoświatowym sponsorem Igrzysk Olimpijskich. Przychody GE w Chinach w ubiegłym roku wyniosły 5 miliardów USD i firma ma zamiar podwoić je do roku 2008. Peter Foss podkreśla, iż: Igrzyska Olimpijskie w Pekinie są jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu.