„Złote Misie” HARIBO uznane Produktem Roku - Marketing przy Kawie
„Złote Misie” HARIBO uznane Produktem Roku
  • 0
  • 1
1.03.2006

„Złote Misie” HARIBO uznane Produktem Roku

Legendarny już produkt HARIBO – żelki „Złote Misie” w corocznym badaniu, przeprowadzonym wśród Polaków przez TNS OBOP został uznany Produktem Roku. Sondaż, którego wyniki ogłoszono na uroczystej gali 28 lutego, miał za zadanie wyłonić produkty, które dostarczają konsumentom najwięcej satysfakcji i zadowolenia z użytkowania. Do rywalizacji stanęły produkty nowe lub unowocześnione, wprowadzone na rynek w okresie od 1 października 2004 roku do 30 września 2005 roku. „Złote Misie” HARIBO zwyciężyły w kategorii „Żelki, cukierki, galaretki”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2006

GE - przygotowania do XXIX Letnich Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2008 r.

Przygotowania sponsoringowe GE do XXIX spektakularnych Letnich Igrzysk Olimpijskich w Pekinie nabierają tempa. W ciągu nadchodzących dziewięciu miesięcy zostaną podpisane kontrakty olimpijskie na łączną kwotę 1 miliarda USD - powiedział Peter Foss z firmy GE, która jest ogólnoświatowym sponsorem Igrzysk Olimpijskich. Przychody GE w Chinach w ubiegłym roku wyniosły 5 miliardów USD i firma ma zamiar podwoić je do roku 2008. Peter Foss podkreśla, iż: Igrzyska Olimpijskie w Pekinie są jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu.