Nowe standardy etyczne w farmacji - Marketing przy Kawie
Nowe standardy etyczne w farmacji
  • 0
  • 1
2.03.2006

Nowe standardy etyczne w farmacji

Od dłuższego czasu w środowisku medycznym rosła potrzeba wprowadzenia nowych unormowań w zakresie etycznych zachowań marketingowych. Wychodząc temu naprzeciw firmy zrzeszone w Stowarzyszeniu Przedstawicieli Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych (SPIFF) przyjęły nowy Kodeks Farmaceutycznej Etyki Marketingowej. Wyznacza on nowe standardy etyczne i stanowi zbiór restrykcyjnych zasad i regulacji dotyczących promocji i reklamy leków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2006

Najpiękniejsza kobieta świata w Warszawie

Jedna z najpiękniejszych kobiet świata Naomi Campbell w roli diablicy pojawi się w centrum Warszawy już na początku marca. Megasite o powierzchni 309 m2 będzie zapowiadać najnowszą produkcję firmy Pirelli – krótkometrażowy film ze znakomitą obsadą, który będzie można oglądać na stronie internetowej www.pirellifilm.com. Pierwszy film pt. “The Call”, z Johnem Malkovichem i Naomi Campbell w rolach głównych, będzie dostępny już pod koniec marca 2006 roku.