0 1 1.03.2006Libella – sponsorem serialu „Niania”public relations TweetLibella, producent środków czystości linii Non Stop – jest sponsorem serialu „Niania”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54945 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 1.03.2006HYPERmedia globalnym partnerem Konica Minolta HoldingsJapoński holding Konica Minolta powierzył agencji HYPERmedia (ISOBAR) zaplanowanie globalnej strategii komunikacji interaktywnej oraz zaprojektowanie nowych serwisów WWW skierowanych do klientów Konica Minolta w 40 krajach świata.
0 1 0 0 0 1.03.2006Wiosenna kampania Purmo w InternecieZ pierwszym dniem marca ruszyła internetowa kampania reklamowa grzejników i ogrzewania podłogowego marki Purmo pod hasłem „Chcesz ogrzać dom? - zapytaj eksperta”. Kampania ma za zadanie podtrzymywać wizerunek marki Purmo jako eksperta na rynku grzewczym. Wykorzystano w niej najnowsze formy reklamy internetowej.
0 1 0 0 0 1.03.2006Lody z Zielonej Budki Produktem Roku 2006Zielona Budka, producent jednych z najbardziej lubianych przez Polaków lodów w Polsce, już po raz kolejny (po Laurze Konsumenta 2005) został uhonorowany tytułem przyznanym przez konsumentów.
0 1 0 0 0 1.03.2006Komunikacja w agencjach PRRuszyło pierwsze ogólnopolskie badanie na temat komunikacji wewnętrznej i zarządzania informacją w agencjach Public Relations. Sondaż skierowany jest zarówno do dużych, jak i małych firm z branży PR.