HYPERmedia globalnym partnerem Konica Minolta Holdings - Marketing przy Kawie
HYPERmedia globalnym partnerem Konica Minolta Holdings
  • 0
  • 1
1.03.2006

HYPERmedia globalnym partnerem Konica Minolta Holdings

Japoński holding Konica Minolta powierzył agencji HYPERmedia (ISOBAR) zaplanowanie globalnej strategii komunikacji interaktywnej oraz zaprojektowanie nowych serwisów WWW skierowanych do klientów Konica Minolta w 40 krajach świata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2006

„Złote Misie” HARIBO uznane Produktem Roku

Legendarny już produkt HARIBO – żelki „Złote Misie” w corocznym badaniu, przeprowadzonym wśród Polaków przez TNS OBOP został uznany Produktem Roku. Sondaż, którego wyniki ogłoszono na uroczystej gali 28 lutego, miał za zadanie wyłonić produkty, które dostarczają konsumentom najwięcej satysfakcji i zadowolenia z użytkowania. Do rywalizacji stanęły produkty nowe lub unowocześnione, wprowadzone na rynek w okresie od 1 października 2004 roku do 30 września 2005 roku. „Złote Misie” HARIBO zwyciężyły w kategorii „Żelki, cukierki, galaretki”.