0 1 0 0 0 15.03.2006Ebi Smolarek w gronie gwiazd PepsiPepsi wybrała do światowej drużyny gwiazd reprezentanta Polski w piłce nożnej. W gronie najlepszych piłkarzy globu znalazł się Euzebiusz Smolarek, jeden z głównych zawodników Kadry Narodowej, na co dzień czołowy snajper Bundesligi.
0 1 0 0 0 14.03.2006Musujące Zozole w nowej odsłonieRaciborska firma Mieszko S.A., przy współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia przygotowała kolejną odsłonę internetowej strony marki Zozole. Nowy serwis zostanie uruchomiony 15 marca br. Tego dnia rozpocznie się także dwutygodniowa kampania promująca stronę www.zozole.pl.
0 1 0 0 0 14.03.2006Henkel kontynuuje współpracę z zespołem McLaren’aHenkel podpisał nowy, wieloletni kontrakt z zespołem Formuły 1 McLaren Mercedes, który rozszerza współpracę nawiązaną w 1995 roku. W najnowszym bolidzie zespołu, przygotowanym na sezon 2006, użytych zostanie ponad 100 różnych technologii opracowanych przez Henkla.
0 1 0 0 0 14.03.2006SARE członkiem SMBSARE, pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu, została przyjęta w poczet członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Aktywny udział w pracach organizacji pomoże firmie w dalszym rozwoju systemu SARE i dostosowywaniu oferty do zmieniających się trendów.
0 1 0 0 0 14.03.2006Konkurs At Media „Ogarniamy Wszystkie Tematy” rozwiązanyW poniedziałek 6 marca klienci At Media zastali w swoich biurach intrygujące niespodzianki. W pomarańczowych balonikach znaleźli adres strony internetowej oraz unikalny kod dostępu. Dzięki temu mogli wziąć udział w konkursie i wygrać odtwarzacze MP4. Konkurs stanowił część kampanii promocyjnej prowadzonej pod hasłem Ogarniamy Wszystkie Tematy. W ramach akcji At Media komunikuje klientom osiągnięcie pozycji lidera wśród kanałów tematycznych w dotarciu do dzieci, młodzieży i dorosłych. Dzięki bogatej ofercie programowej, na którą składają się 23 kanały tematyczne, At Media uzyskał piątą pozycję na rynku telewizyjnym.
0 1 0 0 0 14.03.2006FC Barcelona usprawnia centrum obsługi klientaFC Barcelona wdrożyła rozwiązanie Genesys Express Multimedia, które w znaczący sposób usprawni kontakty z licznymi fanami i członkami klubu.
0 1 0 0 0 14.03.2006TEQUILAPolska ułatwia życie milionom młodych mężczyzn w PolscePod hasłem „Koniec z podrażnieniami po goleniu” agencja marketing services TEQUILAPolska realizuje akcję samplingową wspierającą relaunch balsamów po goleniu NIVEA for MEN. Prowadzone działania mają charakter edukacyjno-sprzedażowy, a ich celem jest zachęcenie młodych adeptów golenia do stosowania łagodzących balsamów od początku swojej przygody z goleniem. Akcja prowadzona będzie w 53 największych miastach Polski, gdzie zostanie rozdanych ponad 1 600 000 próbek produktu.
0 1 0 0 0 14.03.2006adidas na Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej Niemcy 2006Firma adidas, jedyny sportowy Oficjalny Partner, Sponsor i Dostawca Sprzętu FIFA World Cup 2006, potwierdza swoją pozycję futbolowej marki nr 1 na świecie. Na całym świecie rozpoczyna się mundialowa kampania „+10” z udziałem wielkich gwiazd adidas. Boiska podbiją pierwsze w historii modułowe buty piłkarskie adidas +F50 TUNIT, największe światowe gwiazdy zagrają w elitarnych adidas +Predator® Absolute, a oficjalną piłką Mistrzostw jest adidas +Teamgeist.
0 1 0 0 0 14.03.2006EURO RSCG Warsaw dla marki TymbarkCelem kampanii Pomarańcza MILD jest poinformowanie o nowym produkcie – soku pomarańczowym Pomarańcza z mandarynką oraz zakomunikowanie podstawowej korzyści płynącej z kosztowania najnowszego soku Tymbark – łagodnego smaku.
0 1 0 0 0 14.03.2006Next Evidence w Iguana LoungeEventLab 18 marca organizuje imprezę z udziałem paryskiego producenta, dja oraz właściciela wytwórni muzycznej Basic Recordings – Michaela Tordjmana.