FC Barcelona usprawnia centrum obsługi klienta
  • 0
  • 1
14.03.2006

FC Barcelona usprawnia centrum obsługi klienta

FC Barcelona wdrożyła rozwiązanie Genesys Express Multimedia, które w znaczący sposób usprawni kontakty z licznymi fanami i członkami klubu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54827 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2006

TEQUILAPolska ułatwia życie milionom młodych mężczyzn w Polsce

Pod hasłem „Koniec z podrażnieniami po goleniu” agencja marketing services TEQUILAPolska realizuje akcję samplingową wspierającą relaunch balsamów po goleniu NIVEA for MEN. Prowadzone działania mają charakter edukacyjno-sprzedażowy, a ich celem jest zachęcenie młodych adeptów golenia do stosowania łagodzących balsamów od początku swojej przygody z goleniem. Akcja prowadzona będzie w 53 największych miastach Polski, gdzie zostanie rozdanych ponad 1 600 000 próbek produktu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2006

adidas na Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej Niemcy 2006

Firma adidas, jedyny sportowy Oficjalny Partner, Sponsor i Dostawca Sprzętu FIFA World Cup 2006, potwierdza swoją pozycję futbolowej marki nr 1 na świecie. Na całym świecie rozpoczyna się mundialowa kampania „+10” z udziałem wielkich gwiazd adidas. Boiska podbiją pierwsze w historii modułowe buty piłkarskie adidas +F50 TUNIT, największe światowe gwiazdy zagrają w elitarnych adidas +Predator® Absolute, a oficjalną piłką Mistrzostw jest adidas +Teamgeist.