Espresso

1 marca 2006

28 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2006

Kampania „Drogie latanie”

Agencja Creative PR rozpoczyna kampanię „Drogie latanie” dla wortalu Airtaxi.pl. Przekornie kampania ma ukazywać oszczędności wynikające z latania samolotami dyspozycyjnymi. W zależności od trasy oraz ilości osób, czasem udaje się uzyskać cenę, która jest porównywalna z ceną w klasie biznes, a czasem nawet z ceną lotu „tanimi liniami”. Oszczędności mogą również wynikać z faktu, że podróż samolotem na trasie Poznań - Warszawa trwa trzy razy krócej, co daje oszczędność około 4 godzin, jeśli podróżujemy do stolicy jednego dnia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2006

Podziękowania dla News Outdoor Poland za wsparcie kampanii „Hospicjum to też życie”

Krajowy Duszpasterz Hospicjów, ksiądz dr Piotr Krakowiak wraz z zespołem Fundacji Hospicyjnej wystosował do News Outdoor Poland podziękowanie za wsparcie II ogólnopolskiej kampanii społecznej „Hospicjum to też życie”. Jej celem było podniesienie świadomości odnośnie istniejącej w Polsce potrzeby rozwijania opieki hospicyjnej w regionach, w których jej najbardziej brakuje.

Poprzednie Następne