0 1 0 0 0 1.03.2006Ostatni numer CafeMarcowe wydanie magazynu „Cafe” jest jednocześnie ostatnim. Wydawca - Direct Publishing – podjął decyzję o zamknięciu tytułu, zamierzając skoncentrować swoje działania w segmencie w którym jest liderem - customer publishing.
0 1 0 0 0 28.02.2006Nowa promocja KFC – „Najedz się lekko egzotycznie”Od 28 lutego 2006 r. dotychczasowe menu KFC zostało wzbogacone o nową kanapkę Pocket Exotic.
0 1 0 0 0 28.02.2006Allegro dla EMPiK-uW miniony piątek przyznano Asy EMPiK-u 2005. Galę w hotelu The Westin przygotowała Allegro Event & Conference Agency. Imprezę poprowadził Piotr Bałtroczyk. Koncert dla gości Gali zagrały zespoły Mosqitoo i Negatyw. Agencja Allegro zajęła się też kompleksowymi działaniami PR wokół wydarzenia, jakim były tegoroczne Asy EMPiK-u.
0 1 0 0 0 28.02.2006AdClick wprowadza nowe pakiety reklamowe oparte na „cyklu życia rodziny”Sieć internetowa AdClick, jako pierwsza na rynku reklamy internetowej w Polsce, przygotowała nowe pakiety AdTarget - związane z dopasowaniem użytkowników witryn do grup docelowych - profilowane na podstawie cyklu życia rodziny.
0 1 0 0 0 28.02.2006F. K. Miraculum S.A. uruchomiło infolinię produktowąPod numerem 0-801 888 988 konsumenci mogą uzyskać informacje o produktach oferowanych pod marką Miraculum, nowościach kosmetycznych, ich zastosowaniu oraz sieci dystrybucji i cenach. Z infolinii można korzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.
0 1 0 0 0 28.02.2006Komunikator INTERIA.PLUżytkownicy portalu INTERIA.PL mogą korzystać z wersji beta nowego komunikatora (komunikator.interia.pl/), uruchomionego w ramach platformy komunikacyjnej Znajomi. Do tej pory był on dostępny jedynie dla wybranej grupy Internautów, zaproszonych do udziału w betatestach, trwających od połowy lutego br.
0 1 0 0 0 28.02.2006Kampania „Drogie latanie”Agencja Creative PR rozpoczyna kampanię „Drogie latanie” dla wortalu Airtaxi.pl. Przekornie kampania ma ukazywać oszczędności wynikające z latania samolotami dyspozycyjnymi. W zależności od trasy oraz ilości osób, czasem udaje się uzyskać cenę, która jest porównywalna z ceną w klasie biznes, a czasem nawet z ceną lotu „tanimi liniami”. Oszczędności mogą również wynikać z faktu, że podróż samolotem na trasie Poznań - Warszawa trwa trzy razy krócej, co daje oszczędność około 4 godzin, jeśli podróżujemy do stolicy jednego dnia.
0 1 0 0 0 28.02.2006NetSprint uprzejmie donosi…NetSprint Donosiciel to nazwa nowej usługi wprowadzonej przez NetSprint.pl. Teraz każdy Internauta może być powiadamiany o pojawianiu się w polskim Internecie nowych wiadomości na wybrany przez siebie temat. Co ciekawe, można zdefiniować praktycznie dowolny temat, czy to bardzo ogólny, np. „biznes” czy też zupełnie szczegółowy, np. „Kazimierz Marcinkiewicz”, „Snowboard” czy „Chuck Norris”.
0 1 0 0 0 28.02.2006Podziękowania dla News Outdoor Poland za wsparcie kampanii „Hospicjum to też życie”Krajowy Duszpasterz Hospicjów, ksiądz dr Piotr Krakowiak wraz z zespołem Fundacji Hospicyjnej wystosował do News Outdoor Poland podziękowanie za wsparcie II ogólnopolskiej kampanii społecznej „Hospicjum to też życie”. Jej celem było podniesienie świadomości odnośnie istniejącej w Polsce potrzeby rozwijania opieki hospicyjnej w regionach, w których jej najbardziej brakuje.
0 1 0 0 0 28.02.2006Niebezpieczne surfowanie – nowy raport Gemius SACześć Aniu, tu Wojtek, też mam 12 lat… Te słowa z reklamy społecznej Fundacji Dzieci Niczyje, organizatora akcji „Dziecko w Sieci”, znają niemal wszyscy. Jednak, jak pokazują wyniki najnowszego badania zrealizowanego przez firmę badawczą Gemius SA dla Fundacji Dzieci Niczyje, dzieci i młodzież, chociaż zdają sobie sprawę z zagrożeń, coraz chętniej spotykają się z osobami poznanymi w internecie.