EURO RSCG Warsaw dla marki Tymbark
  • 0
  • 1
14.03.2006

EURO RSCG Warsaw dla marki Tymbark

Celem kampanii Pomarańcza MILD jest poinformowanie o nowym produkcie – soku pomarańczowym Pomarańcza z mandarynką oraz zakomunikowanie podstawowej korzyści płynącej z kosztowania najnowszego soku Tymbark – łagodnego smaku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 marca 2006

13 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2006

„Documentny outsourcing”

ArchiDoc, największa polska firma świadcząca usługi kompleksowego zarządzania dokumentami, z początkiem kwietnia b.r. rozpocznie kampanię reklamową – pierwszą tak szeroką kampanię, realizowaną przez firmę tego sektora rynkowego. Działania reklamowe, prowadzone pod hasłem „Documetny outsourcing”, będą skoncentrowane na sektorach bankowym, finansowym i ubezpieczeń. Kampania obejmie prasę gospodarczą oraz Internet i potrwa dwa miesiące.