Henkel kontynuuje współpracę z zespołem McLaren’a
  • 0
  • 1
14.03.2006

Henkel kontynuuje współpracę z zespołem McLaren’a

Henkel podpisał nowy, wieloletni kontrakt z zespołem Formuły 1 McLaren Mercedes, który rozszerza współpracę nawiązaną w 1995 roku. W najnowszym bolidzie zespołu, przygotowanym na sezon 2006, użytych zostanie ponad 100 różnych technologii opracowanych przez Henkla.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2006

Konkurs At Media „Ogarniamy Wszystkie Tematy” rozwiązany

W poniedziałek 6 marca klienci At Media zastali w swoich biurach intrygujące niespodzianki. W pomarańczowych balonikach znaleźli adres strony internetowej oraz unikalny kod dostępu. Dzięki temu mogli wziąć udział w konkursie i wygrać odtwarzacze MP4. Konkurs stanowił część kampanii promocyjnej prowadzonej pod hasłem Ogarniamy Wszystkie Tematy. W ramach akcji At Media komunikuje klientom osiągnięcie pozycji lidera wśród kanałów tematycznych w dotarciu do dzieci, młodzieży i dorosłych. Dzięki bogatej ofercie programowej, na którą składają się 23 kanały tematyczne, At Media uzyskał piątą pozycję na rynku telewizyjnym.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2006

TEQUILAPolska ułatwia życie milionom młodych mężczyzn w Polsce

Pod hasłem „Koniec z podrażnieniami po goleniu” agencja marketing services TEQUILAPolska realizuje akcję samplingową wspierającą relaunch balsamów po goleniu NIVEA for MEN. Prowadzone działania mają charakter edukacyjno-sprzedażowy, a ich celem jest zachęcenie młodych adeptów golenia do stosowania łagodzących balsamów od początku swojej przygody z goleniem. Akcja prowadzona będzie w 53 największych miastach Polski, gdzie zostanie rozdanych ponad 1 600 000 próbek produktu.