Espresso

27 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2006

Pierwsze urodziny City Young

Clear Channel Poland jako pierwsza firma reklamy zewnętrznej wprowadziła na polski rynek sieć dedykowaną - City Young, skierowaną do młodzieży. Sieć zapewnia skuteczne i bezpośrednie dotarcie do konsumentów w wieku 15 – 24 lata. Składa się z 550 powierzchni citylightów Clear Channel Poland w 8 głównych aglomeracjach miejskich. Sieć City Young powstała w oparciu o staranną analizę otoczenia wszystkich lokalizacji nośników citylight w największych miastach Polski. Precyzyjnie określono miejsca, które zapewniają kontakt z młodymi ludźmi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2006

Mocne uderzenie reklamowe KAMIS

Marka Kamis intensyfikuje działania reklamowe. Do końca kwietnia zaplanowane zostały dwie kampanie reklamowe, które będą prowadzone równolegle. Pierwsza z nich to kampania wielkanocna, która w formie advertoriali pojawi się w prasie kobiecej i opiniotwórczej. Druga: wizerunkowo-produktowa „Smak i aromat uwięzione na dłużej” realizowana będzie na billboardach oraz w bankomatach. Zintegrowane działania reklamowe komunikować będą najwyższą jakość produktów Kamis oraz ekspercki charakter marki Kamis – lidera rynku przypraw w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2006

„Drzewko za butelkę 2006”

Rozpoczęły się przygotowania do czwartej edycji ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Drzewko za butelkę”. Akcja, która z okazji Światowego Dnia Ochrony Środowiska odbywa się w maju i czerwcu w wielu miejscowościach Polski, została zainicjowana przez Sekretariat Programu „Odpowiedzialność i Troska” w 2003 roku i dzięki zaangażowaniu polskich firm chemicznych skupionych w Programie dynamicznie rozszerza swój zasięg i efekty. W dziesiątkach szkół i przedszkoli, po raz czwarty odbędzie się konkurs na zebranie jak największej ilości plastikowych butelek „PET”, za sprzedaż których zostaną zakupione i posadzone drzewka. Zwycięzcy zabawy ekologicznej pojadą na wycieczki.

Poprzednie Następne