0 1 0 26.06.2006Nowatorskie oprogramowanie dla merchandisinguFirma PMT Marketing System, specjalizująca się m.in. w działaniach merchandisingowych, zaprojektowała i wdrożyła system informatyczny PMT Merchandiser. Jest to pierwsze na rynku tego typu rozwiązanie wykorzystywane w akcjach merchandisingowych. Nowatorskie rozwiązanie pozwala na dokładne planowanie i realizację usług ekspozycji materiałów reklamowych w rozproszonej sieci sprzedaży oraz wyklejania folią reklamową witryn placówek handlowych w całym kraju.
0 1 0 26.06.2006Lato pięknych włosów, czyli IMR advertising by PR dla FarmonyKrakowska Farmona zdecydowała się powierzyć obsługę PR swoich marek związanych z pielęgnacją włosów warszawskiej agencji IMR advertising by PR. Zanim doszło do tej decyzji, w kwietniu i maju agencja przeszła czas próby opracowując i koordynując konkursy, w których nagrodą były kosmetyki Farmony, adekwatne do grupy czytelników (np "Tutti Frutti" w Bravo Girl, "Nivelazione Woman" w Filipince, "Radical" w Imperium TV, Przyjaciółce i Tinie).
0 0 0 26.06.2006Letnia promocja i wakacyjna ramówka MTVWystartowała letnia promocja MTV, która potrwa od 26 czerwca do 13 sierpnia. Zgodnie z hasłem „100% zabawy w MTV”, akcja ma na celu dostarczenie widzom zwiększonej dawki rozrywki na wakacje. Każdy, kto będzie oglądał MTV w okresie od 26 lipca do 13 sierpnia, ma szansę wygrać wartościowe nagrody.
0 1 0 26.06.2006Panorama Firm po raz drugi nagrodzona „Złotym Laurem Klienta”W konkursie Przeglądu Gospodarczego na najpopularniejsze produkty w Polsce, w kategorii „Książki telefoniczne” złote godło „LAUR KLIENTA 2006” po raz drugi z rzędu otrzymała Panorama Firm, wydawana przez Eniro Polska.
0 1 0 26.06.2006ASPE i Mobijoy! dla marki ValbonAgencja ASPE wraz z Mobijoy!, agencją marketingu mobilnego, przygotowała akcję promocyjną dla serów pleśniowych marki Valbon należącej do portfolio Hochland Polska. Smakosze tych serów mogli zdobyć ciekawe nagrody i wzbogacić swoją wiedzę kulinarną o oryginalne przepisy z wykorzystaniem serów Valbon. Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów.
0 1 0 26.06.2006S4 rozwija żagleS4 – Fullserwisowa Agencja Reklamowa z Krakowa od dawna skutecznie konkuruje z sieciowymi potentatami. Tym razem duch walki i nastawienie na cel pomagało debiutującej załodze S4 w walce z wodą, wiatrem i zmienną pogodą.
0 0 0 26.06.2006Beyond the game – Nie tylko graPolska edycja World Cyber Games 2006, największego na świecie turnieju gier elektronicznych, rusza z początkiem lipca. Organizatorzy przygotowali cykl imprez towarzyszących turniejowym eliminacjom.
0 0 0 26.06.2006Kimberly-Clark zadba o ekspozycję swoich produktów w sklepachFirma Kimberly-Clark powierzyła ogólnopolskie działania merchandisingowe dotyczące swoich produktów agencji Partner ASM. Działaniami objęto m.in. marki: Velvet, Huggies, Subtelle, Szast Prast oraz A...psik.
0 1 0 24.06.2006W obliczu zmian – relacja z konferencji LBCPonad 150 osób wzięło udział w konferencji „Wykorzystanie marketingu sportowego w strategii rozwoju miast i biznesu”, organizowanej przez Lech Business Club. Spotkanie w hotelu Trawiński przyciągnęło przedstawicieli podmiotów biznesowych z całej Wielkopolski, ale także gości z klubów sportowych i instytucji spoza naszego regionu.
0 0 0 23.06.2006Wręczenie statuetek PozytywekNajbardziej pozytywne miejsca Warszawy otrzymały Pozytywki – nagrody wieńczące Plebiscyt Pozytywne Miejsca Warszawy, przeprowadzony w ramach Programu Pozytywne Miasto Clear Channel. Pozytywki zostały wręczone podczas Gali zorganizowanej w jednym ze zwycięskich, pozytywnych miejsc.