0 1 0 23.06.2006Złote Strzały trafiły celnie do S4Nagroda i wyróżnienie „Golden Arrow” trafiły do rąk teamu fulleserwisowej Agencji Reklamowej S4 podczas Gali Finałowej konkursu w Fabryce Trzciny w Warszawie.
0 1 0 23.06.2006Kampania informacyjna PKPPKP Polskie Linie Kolejowe, Koleje Mazowieckie i PKP S.A. uruchomiły w związku z remontem tunelu średnicowego w Warszawie największą w historii kolei w Warszawie i województwa mazowieckiego akcję informacyjną skierowaną do pasażerów. Remont będzie trwał od początku lipca do końca października.
0 1 0 23.06.2006Biesiady Kasztelańskie czas zacząćJuż w sobotę 24 czerwca, w pełni lata, ruszają Biesiady Kasztelańskie. Start w Ciechanowie.
0 1 0 23.06.2006Prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji przyznany marce ŻywiecWarszawa, 23 czerwca 2006 r. Marka Żywiec otrzymała prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Tytuł ten został przyznany marce Żywiec w wyniku pierwszych w Polsce badań reputacji marek przeprowadzonych w ramach projektu PremiumBrand 2006.
0 1 0 23.06.2006CYFRA+ Marką Wysokiej ReputacjiCYFRA+ zdobyła prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji przyznawany przez konsumentów w badaniu Premium Brand 2006. CYFRA+ znalazła się w gronie dziewięciu najwyżej ocenionych marek medialnych w Polsce, jako jedna z trzech marek telewizyjnych w tej grupie.
0 1 0 23.06.2006„Pro-KREACJA” już w sprzedażyOd dziś (23 czerwca) w salonach prasowych EMPiK i RUCH można kupić drugi numer „Pro-KREACJI” – dwumiesięcznika o reklamie, mediach i marketingu.
0 1 0 23.06.2006Piwo Piast sponsoruje święto miasta – Wrocław Non StopW dziesięciodniowe święto miasta Wrocław Non Stop, które od trzech lat stanowi coroczną kulminację życia kulturalnego Wrocławia, tradycyjnie już, po raz trzeci, włączyła się marka piwa Piast z portfela Carlsberg Polska, która jest jednym z głównych sponsorów imprezy.
0 1 0 23.06.2006Just promuje korzyści wielkiego formatu w VolkswagenieJust przygotował nową kampanię promocyjną dla Volkswagena – "Korzyści wielkiego formatu".
0 1 0 23.06.2006Więcej interakcji na www.mtv.plJest już nowa strona www.mtv.pl. Ostatnim etapem jej wprowadzania było uruchomienie sekcji „Blog”. Dzięki nowym sekcjom serwis jest bardziej interaktywny od poprzedniego. Głównym celem nowej strony MTV jest jak największa interakcja z jej użytkownikami. Teraz mają oni duży wpływ na jej kształt i zawartość. Www.mtv.pl zyskała również świeży wygląd, dzięki zupełnie nowej oprawie graficznej.
0 1 0 23.06.2006Akcja Heyah GAME OVER SIMLOKI nagrodzona w konkursie Golden ArrowGłośne przedsięwzięcie Heyah GAME OVER SIMLOKI, dzięki któremu można było bezpiecznie i nieodpłatnie zdjąć blokadę z telefonu, zostało nagrodzone w konkursie Golden Arrow. Podczas Akcji po raz pierwszy rozwiano mit SIMlock’a – Heyah otwarcie mówiła, że usunięcie blokady SIMlock jest działaniem legalnym.