Media Agory upamiętniają rocznicę odejścia Jana Pawła II
  • 0
  • 1
27.03.2006

Media Agory upamiętniają rocznicę odejścia Jana Pawła II

Wyjątkowa książka z „Gazetą Wyborczą”, wydanie specjalne „Metra” i nowy serwis tematyczny w portalu Gazeta.pl – media Agory upamiętniają rocznicę odejścia Jana Pawła II.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2006

Mocne uderzenie reklamowe KAMIS

Marka Kamis intensyfikuje działania reklamowe. Do końca kwietnia zaplanowane zostały dwie kampanie reklamowe, które będą prowadzone równolegle. Pierwsza z nich to kampania wielkanocna, która w formie advertoriali pojawi się w prasie kobiecej i opiniotwórczej. Druga: wizerunkowo-produktowa „Smak i aromat uwięzione na dłużej” realizowana będzie na billboardach oraz w bankomatach. Zintegrowane działania reklamowe komunikować będą najwyższą jakość produktów Kamis oraz ekspercki charakter marki Kamis – lidera rynku przypraw w Polsce.