Pierwsze urodziny City Young
  • 0
  • 1
27.03.2006

Pierwsze urodziny City Young

Clear Channel Poland jako pierwsza firma reklamy zewnętrznej wprowadziła na polski rynek sieć dedykowaną – City Young, skierowaną do młodzieży. Sieć zapewnia skuteczne i bezpośrednie dotarcie do konsumentów w wieku 15 – 24 lata. Składa się z 550 powierzchni citylightów Clear Channel Poland w 8 głównych aglomeracjach miejskich.
Sieć City Young powstała w oparciu o staranną analizę otoczenia wszystkich lokalizacji nośników citylight w największych miastach Polski. Precyzyjnie określono miejsca, które zapewniają kontakt z młodymi ludźmi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 marca 2006