Warszawa w międzynarodowych mediach
  • 0
  • 1
20.04.2006

Warszawa w międzynarodowych mediach

20 kwietnia br rozpoczyna się kampania reklamowa Warszawy, która dotrze do milionów odbiorców na całym świecie. Spoty telewizyjne promujące stolicę Polski w międzynarodowej stacji BBC World oraz reklama prasowa w prestiżowej gazecie International Herald Tribune to rezultaty działań fundacji Warsaw Destination Alliance, która od czterech lat pracuje nad budowaniem pozytywnego wizerunku miasta na świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2006

IMR –advertising by PR dla męskiej sprawy

"Tanita for men" - krem do usuwania zbędnego owłosienia z klatki piersiowej, pleców, przedramion i nóg - to kolejny produkt przeznaczony dla mężczyzn w portfolio IMR. Jego producentem jest nasz rodzimy Unicolor. Firma zdecydowała się powierzyć obsługę meskiej Tanity IMRowi ze względu na doświadczenie agencji z kontrowersyjnymi tematami m.in. zaburzeniami płodności u mężczyzn (obsługa ProMenu – suplementu diety dla przyszłych ojców).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2006

Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz – podsumowanie seminarium

Rozmowy przez telefon, rozwój nowych technologii, e-maile, to wszystko sprawia, że w biznesie zapominamy, iż kontaktujemy się tak na prawdę z drugą – realną osobą. Właśnie ta idea - bezpośredniego kontaktu - przyświecała seminarium zorganizowanemu przez Stowarzyszenie Managerów Call Center: Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz. Business Connections Seminar&Call Center Managers’ Get Together.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2006

TEQUILAPolska przygotowała kolejną edycję Kuriera Tyskiego

Agencja TEQUILAPolska przygotowała akcję promocyjną piwa Tyskie, której celem jest poinformowanie konsumentów o zdobyciu przez TYSKIE Grand Prix i Złotego Medalu na The Brewing Industry International Awards w Monachium – najbardziej prestiżowym konkursie branży piwowarskiej na świecie. W ramach działań TEQUILAPolska przygotowała wydanie specjalnie przygotowanej gazety – Kuriera TYSKIEGO. Akcja jest uzupełnieniem kampanii billboardowej prowadzonej przez Tyskie.