INSIGNIA kreuje bezpieczne dachy
  • 0
  • 1
20.04.2006

INSIGNIA kreuje bezpieczne dachy

Pod hasłem „Spokojne życie pod bezpiecznym dachem”, został wykonany serwis firmy Euronit. Kreacja przygotowana przez INSIGNIA, została wybrana w drodze konkursu jako najciekawsza idea odpowiadająca bieżącej strategii marketingowej Euronit.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2006

TEQUILAPolska przygotowała kolejną edycję Kuriera Tyskiego

Agencja TEQUILAPolska przygotowała akcję promocyjną piwa Tyskie, której celem jest poinformowanie konsumentów o zdobyciu przez TYSKIE Grand Prix i Złotego Medalu na The Brewing Industry International Awards w Monachium – najbardziej prestiżowym konkursie branży piwowarskiej na świecie. W ramach działań TEQUILAPolska przygotowała wydanie specjalnie przygotowanej gazety – Kuriera TYSKIEGO. Akcja jest uzupełnieniem kampanii billboardowej prowadzonej przez Tyskie.