IMR –advertising by PR dla męskiej sprawy
  • 0
  • 1
20.04.2006

IMR –advertising by PR dla męskiej sprawy

„Tanita for men” – krem do usuwania zbędnego owłosienia z klatki piersiowej, pleców, przedramion i nóg – to kolejny produkt przeznaczony dla mężczyzn w portfolio IMR. Jego producentem jest nasz rodzimy Unicolor. Firma zdecydowała się powierzyć obsługę meskiej Tanity IMRowi ze względu na doświadczenie agencji z kontrowersyjnymi tematami m.in. zaburzeniami płodności u mężczyzn (obsługa ProMenu – suplementu diety dla przyszłych ojców).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2006

Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz – podsumowanie seminarium

Rozmowy przez telefon, rozwój nowych technologii, e-maile, to wszystko sprawia, że w biznesie zapominamy, iż kontaktujemy się tak na prawdę z drugą – realną osobą. Właśnie ta idea - bezpośredniego kontaktu - przyświecała seminarium zorganizowanemu przez Stowarzyszenie Managerów Call Center: Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz. Business Connections Seminar&Call Center Managers’ Get Together.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2006

TEQUILAPolska przygotowała kolejną edycję Kuriera Tyskiego

Agencja TEQUILAPolska przygotowała akcję promocyjną piwa Tyskie, której celem jest poinformowanie konsumentów o zdobyciu przez TYSKIE Grand Prix i Złotego Medalu na The Brewing Industry International Awards w Monachium – najbardziej prestiżowym konkursie branży piwowarskiej na świecie. W ramach działań TEQUILAPolska przygotowała wydanie specjalnie przygotowanej gazety – Kuriera TYSKIEGO. Akcja jest uzupełnieniem kampanii billboardowej prowadzonej przez Tyskie.