Rewitalizacja łódzkiej fabryki Scheiblera pod wizerunkową opieką
  • 0
  • 1
24.04.2006

Rewitalizacja łódzkiej fabryki Scheiblera pod wizerunkową opieką

Agencja reklamowa Niceday wygrała ogłoszony w lutym konkurs na stworzenie identyfikacji wizualnej dla inwestycji „U Scheiblera” oraz australijskiego inwestora – Opal Property Developments. Łódzka agencja pokonała 6 bardzo znanych, ogólnopolskich, w tym sieciowych agencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54848 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 kwietnia 2006

21 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2006

TP wspiera piłkę nożną najmłodszych

Telekomunikacja Polska jako główny sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz wieloletni promotor sportu wpiera również piłkę nożną w wykonaniu najmłodszych. Już po raz czwarty jest sponsorem Pucharu TP w Piłce Nożnej dla Dzieci im. Marka Wielgusa, który cieszy się dużą popularnością wśród młodych zawodników. Odsłonę internetową XI edycji turnieju – www.tp.pl/puchartp przygotowała agencja interaktywna Digital One.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2006

Piłka zbliża... do Mundialu

Nie można już kupić biletów na Mistrzostwa Świata. Jak więc dostać się na mecze, zwłaszcza polskiej drużyny? Uda się to szóstce Polaków – młodzieży, która zwycięży w rozgrywkach „Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” – pierwszych wirtualnych Mistrzostwach Polski w grze FIFA 06. Właśnie trwa etap wyłaniający uczestników wielkiego finału – znane są już nazwiska 20 z nich. Jeszcze tylko 10 osób ma szansę wejść w sam środek największego wydarzenia sportowego roku. Zakwalifikowana 30-stka będzie bowiem walczyć o wyjazd na Mistrzostwa i wniesienie na murawę stadionu naszej flagi narodowej przed meczem Polska-Niemcy (14 czerwca, Dortmund).