ZIBI zawsze na czasie
  • 0
  • 1
24.04.2006

ZIBI zawsze na czasie

Temat sezonu – nadchodzące Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej – to także temat przewodni trwającej akcji promocyjnej w salonach ZIBI. Promocja obejmuje kalkulatory naukowe, graficzne i finansowe, marki CASIO. Akcja realizowana na terenie wszystkich salonów ZIBI i u klientów hurtu firmy Zibi (w sieciach: Real, Auchan, Tesco, Selgros, Geant, Media-Markt, Carrefour, wybranych Leclerck’ach i wybranych sklepach partnerskich potrwa do 8 czerwca br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54875 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2006

Carlsberg Polska S. A. wygrała precedensową sprawę w Sądzie dotyczącą reklamy Okocim Mocne

4 kwietnia br. w Sądzie Gospodarczym w Warszawie został ogłoszony wyrok w sprawie reklamy Okocim Mocne. Carlsberg Polska S. A. – strona pozwana - wygrała proces. Sąd uznał, że czerpanie inspiracji na potrzeby reklamy z innych utworów jest całkowicie dozwolone, jeśli zostanie wykorzystane do stworzenia całkiem nowego, oryginalnego dzieła. W takim przypadku nie można mówić o wykorzystaniu renomy twórcy, dlatego roszczenia Roberta Gawlińskiego względem Spółki zostały przez Sąd oddalone. Wyrok jest precedensowy.

21 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2006

TP wspiera piłkę nożną najmłodszych

Telekomunikacja Polska jako główny sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz wieloletni promotor sportu wpiera również piłkę nożną w wykonaniu najmłodszych. Już po raz czwarty jest sponsorem Pucharu TP w Piłce Nożnej dla Dzieci im. Marka Wielgusa, który cieszy się dużą popularnością wśród młodych zawodników. Odsłonę internetową XI edycji turnieju – www.tp.pl/puchartp przygotowała agencja interaktywna Digital One.