K2, czyli strategia, kreacja i wiodące marki
  • 0
  • 1
24.04.2006

K2, czyli strategia, kreacja i wiodące marki

W kwietniu zespół K2 uruchomił trzy serwisy internetowe dla firm reprezentujących zupełnie różne branże.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2006

Wiosenna promocja oraz kampania reklamowa kart Visa

Na początku kwietnia br. rozpoczęły się szeroko zakrojone działania promocyjne Visa Europe oraz prawie 40 polskich banków członkowskich tej organizacji pod hasłem „Pokochaj codzienne zakupy z kartą Visa”. Działania, z których najważniejszym elementem jest loteria promocyjna, mają na celu zachęcenie Polaków do częstszego płacenia za zakupy kartą Visa zamiast gotówką oraz pozyskanie nowych użytkowników kart. Promocję wspiera silna kampania ATL w prasie, radio, punktach sprzedaży, oddziałach banków oraz w Internecie a także innowacyjny konkurs na antenie radia RMF FM, zaś w telewizji - wizerunkowa kampania reklamowa. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi.