Letnia sukienka w 14 dni
  • 0
  • 1
9.05.2006

Letnia sukienka w 14 dni

Ruszyła strona internetowa akcji „Program 14 dni” stworzona dla Cereal Partners Poland Toruń-Pacific przez agencję Zentropy Partners należącą do grupy McCann Erickson.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Piłkarz Tomasz Kłos, obrońca polskiej reprezentacji, dziękuje Goździkowej

W nowej serii reklam Etopiryny specjalista od „główek” dziękuje Goździkowej za skuteczny środek od bólu głowy. Robi to na konferencji prasowej w zaskakujący, choć typowy dla piłkarza sposób – ujawniając napis na swojej koszulce. Ostrzeżenie dla konsumenta, zwykle traktowane w reklamach farmaceutyków jako element konieczny, ale mało kreatywny, stanowi integralną część każdego ze spotów, wpisując się w komediowy charakter całości.