0 1 0 0 0 10.05.2006TAXi-AD dla Axel SpringerMajową odsłoną kampanii reklamowej DZIENNIKA Axel Springer'a jest użycie kolejnego medium.
0 1 0 0 0 10.05.2006Travelka.pl dla turystów w wieku 18-35 latTravelka.pl oznacza młodość, niezależność i profesjonalizm. Jest to kolejny portal Grupy TravelOne.pl i pierwszy w Polsce serwis przeznaczony dla młodych turystów i podróżników.
0 1 0 0 0 10.05.2006Pegasus PR kolejny raz dla BachyAgencja Pegasus PR podpisała umowę na realizację kampanii public relations dla firmy Bacha Sp. z o.o., wyłącznego producenta i dystrybutora produktów marek Campina i Bacha na terenie Polski. To już drugi projekt realizowany przez Pegasus Public Relations dla tej firmy.
0 1 0 0 0 10.05.2006Gorzkie czekolady Nestlé NoirNa rynku polskim pojawiły się nowe, wykwintne czekolady Nestlé NOIR. Są to gorzkie czekolady o wyrafinowanych smakach.
0 1 0 0 0 10.05.2006IPFON nowym klientem PR SolutionsPR Solutions podpisała umowę o współpracy z IPFON, jedną z największych w Polsce sieci telefonii internetowej. W ramach współpracy PR Solutions zapewni IPFON kompleksową obsługę w zakresie relacji z mediami.
0 1 0 0 0 10.05.2006„A czy umiesz też pisać?” – szansa na pracę w agencji reklamowejSan Markos agencja reklamowa oraz Fundacja Moja Afryka rozpoczęły konkurs skierowany do studentów kończących studia oraz absolwentów studiów wyższych. Na najlepszych z najlepszych czekają dwa miejsca stażowe w dziale kreacji agencji na stanowisku copywritera.
0 1 0 0 0 10.05.2006Sztuka mówienia o kosmetykachMonodramem „Dax Cosmetics czyli Piękno wyzwolone” zostanie rozpoczęta w Teatrze Narodowym promocja najnowszych linii kosmetycznych Dax Cosmetics Ideal Body i Aqua Magnes. Pokazanie produktów w konwencji sztuki teatralnej to pierwsze tego typu przedsięwzięcie organizowane przez Dax Cosmetics. W roli głównej gościnnie wystąpi znana aktorka - Joanna Liszowska, spektakl wyreżyserował Sebastian Konrad, a autorem scenariusza jest Agnieszka Gryc z Dax Cosmetics.
0 1 0 0 0 10.05.2006Mailing – nowa usługa Panoramy FirmEniro Polska, właściciel największej bazy danych o firmach i ich ofertach, poszerza swoją ofertę o nową usługę – mailing.
0 1 0 0 0 9.05.2006Lekko i pikantnie w KFCW restauracjach KFC pojawiła się nowa pozycja w menu – niskokaloryczna sałatka Piccante.
0 1 0 0 0 9.05.2006Nowość: OSRAM DOT-it™Firma OSRAM wprowadza na rynek produkt skierowany do młodzieży i entuzjastów aktywnego trybu życia: bezprzewodową lampkę DOT-it™. Pojawi się ona w dopasowanych do tej grupy kanałach sprzedaży: między innymi hipermarketach, sieciach MediaMarkt oraz Empik. OSRAM wspiera nowość kampanią reklamową oraz PR oraz szeregiem działań sprzedażowych.