TBWAPR dla innowacyjnych marek Corexu
  • 0
  • 1
9.05.2006

TBWAPR dla innowacyjnych marek Corexu

Agencja public relations TBWAPR rozpoczęła współpracę z firmą Corex – jednym z największych w Polsce importerów i dystrybutorów produktów szkolno-biurowych. Umowa została podpisana na 10 miesięcy z możliwością przedłużenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Xerox intensyfikuje komunikację z rynkiem

Firma Xerox Polska realizuje zapowiadaną kampanię reklamową, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz zaprezentowanie pełnej oferty firmy. Komunikaty kierowane są do wielu grup odbiorców za pośrednictwem tygodników opiniotwórczych, prasy biznesowej, magazynów fachowych, prasy skierowanej do partnerów handlowych oraz portali internetowych. Od maja w największych miastach Polski reklamy Xerox widoczne są także na billboardach.