0 1 9.05.2006Lekko i pikantnie w KFCmarketing bezpośredni TweetW restauracjach KFC pojawiła się nowa pozycja w menu – niskokaloryczna sałatka Piccante.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53469 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.05.2006Nowość: OSRAM DOT-it™Firma OSRAM wprowadza na rynek produkt skierowany do młodzieży i entuzjastów aktywnego trybu życia: bezprzewodową lampkę DOT-it™. Pojawi się ona w dopasowanych do tej grupy kanałach sprzedaży: między innymi hipermarketach, sieciach MediaMarkt oraz Empik. OSRAM wspiera nowość kampanią reklamową oraz PR oraz szeregiem działań sprzedażowych.
0 1 0 0 0 9.05.2006DATA SOLUTIONS realizuje ogólnopolską akcję promocyjną dla Citroën PolskaFirma marketingu baz danych DATA SOLUTIONS rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną dla Citroën Polska, która potrwa do końca roku. W ramach akcji agencja przeprowadzi cykliczne akcje mailingowe w całej Polsce skierowane do obecnych klientów Citroën Polska. Komunikacja związana jest ze zmianami w strukturze sieci dealerskich Citroen Polska oraz planowanymi działaniami promocyjnymi poszczególnych stacji.
0 1 0 0 0 9.05.2006Tyskie i TEQUILAPolska zabierają kibiców z reprezentacją do NiemiecPod hasłem „Wyjedź z Reprezentacją do Niemiec” rozpoczęła się kampania mundialowa marki TYSKIE. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży oraz kształtowanie wizerunku marki TYSKIE – sponsora polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Za przygotowanie i realizację kampanii BTL odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska.
0 1 0 0 0 9.05.2006Letnia sukienka w 14 dniRuszyła strona internetowa akcji „Program 14 dni” stworzona dla Cereal Partners Poland Toruń-Pacific przez agencję Zentropy Partners należącą do grupy McCann Erickson.