Nowość: OSRAM DOT-it™
  • 0
  • 1
9.05.2006

Nowość: OSRAM DOT-it™

Firma OSRAM wprowadza na rynek produkt skierowany do młodzieży i entuzjastów aktywnego trybu życia: bezprzewodową lampkę DOT-it™. Pojawi się ona w dopasowanych do tej grupy kanałach sprzedaży: między innymi hipermarketach, sieciach MediaMarkt oraz Empik. OSRAM wspiera nowość kampanią reklamową oraz PR oraz szeregiem działań sprzedażowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

DATA SOLUTIONS realizuje ogólnopolską akcję promocyjną dla Citroën Polska

Firma marketingu baz danych DATA SOLUTIONS rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną dla Citroën Polska, która potrwa do końca roku. W ramach akcji agencja przeprowadzi cykliczne akcje mailingowe w całej Polsce skierowane do obecnych klientów Citroën Polska. Komunikacja związana jest ze zmianami w strukturze sieci dealerskich Citroen Polska oraz planowanymi działaniami promocyjnymi poszczególnych stacji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Piłkarz Tomasz Kłos, obrońca polskiej reprezentacji, dziękuje Goździkowej

W nowej serii reklam Etopiryny specjalista od „główek” dziękuje Goździkowej za skuteczny środek od bólu głowy. Robi to na konferencji prasowej w zaskakujący, choć typowy dla piłkarza sposób – ujawniając napis na swojej koszulce. Ostrzeżenie dla konsumenta, zwykle traktowane w reklamach farmaceutyków jako element konieczny, ale mało kreatywny, stanowi integralną część każdego ze spotów, wpisując się w komediowy charakter całości.