Kampania wspierająca wspólną akcję Heyah i House „Przerób ciuchy po swojemu” - Marketing przy Kawie
Kampania wspierająca wspólną akcję Heyah i House „Przerób ciuchy po swojemu”
  • 0
  • 1
10.05.2006

Kampania wspierająca wspólną akcję Heyah i House „Przerób ciuchy po swojemu”

Heyah i House rozpoczęły wielką akcję „Przerób ciuchy po swojemu”. Marki proponują pomysłowe rozwiązania, dzięki którym klienci sami będą mogli tworzyć wyjątkowe ubrania. W salonach House można już znaleźć specjalne zestawy Hand Made z akcesoriami do stylizacji ubrań, dzięki którym będzie można nadać swoim rzeczom niepowtarzalny wygląd.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
10.05.2006

Kolejna odsłona Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration

Zakończył się pierwszy etap Akademii Johnnie Walker Master of Bar Administration firmy Diageo Polska. Trenerzy i audytorzy Programu odwiedzili barmanów z sześciu miast Polski w ich miejscach pracy. Uczestnicy zostali starannie wyselekcjonowani przez firmę Diageo Polska. Do udziału w tym najbardziej elitarnym obecnie szkoleniu zostało zaproszonych 160 barmanów. 50 osób to najbardziej utalentowani uczestnicy poprzednich dwóch edycji, zaś 110 – to nowi uczestnicy Programu.