BrandStorm i Star Media pracują dla Tunezji - Marketing przy Kawie
BrandStorm i Star Media pracują dla Tunezji
  • 0
  • 1
10.05.2006

BrandStorm i Star Media pracują dla Tunezji

Agencja reklamowa BrandStorm ICOM na zlecenie Tunezyjskiego Urzędu d/s Turystyki przygotowała wiosenną kampanię reklamową. Celem kampanii jest przedstawienie Tunezji jako idealnego miejsca wakacyjnego wypoczynku nie tylko ze względu na wysoki standard hoteli, ciepłe morze i piękne plaże, ale także dla turystów oczekujących więcej – gry na wyśmienitych polach golfowych, zabytków kultury śródziemnomorskiej i pełnych przygód wypraw na Saharę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
10.05.2006

Kolejna odsłona Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration

Zakończył się pierwszy etap Akademii Johnnie Walker Master of Bar Administration firmy Diageo Polska. Trenerzy i audytorzy Programu odwiedzili barmanów z sześciu miast Polski w ich miejscach pracy. Uczestnicy zostali starannie wyselekcjonowani przez firmę Diageo Polska. Do udziału w tym najbardziej elitarnym obecnie szkoleniu zostało zaproszonych 160 barmanów. 50 osób to najbardziej utalentowani uczestnicy poprzednich dwóch edycji, zaś 110 – to nowi uczestnicy Programu.