Nowy produkt indoorowy - internetowe gralnie w ARBOmedia Polska
  • 0
  • 1
11.05.2006

Nowy produkt indoorowy – internetowe gralnie w ARBOmedia Polska

ARBOmedia Polska rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowej w gralniach komputerowych. Nowy produkt oparty na sieci kawiarenek internetowych zapewnia dotarcie do 180 000 osób miesięcznie. Panująca w gralniach specyficzna atmosfera umożliwia różnorodne formy reklamy oraz bardzo długi kontakt odbiorców z przekazem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.05.2006

Wygraj logo dla swojej firmy

Każda firma, chcąc na rynku uzyskać i utrzymać odpowiednią pozycję musi się wyróżniać. Jednym z unikalnych elementów wizerunku firmy jest jej znak graficzny - logo. Odpowiedni symbol graficzny może bowiem identyfikować firmę dużo szybciej i precyzyjniej niż najbardziej wymyślna nazwa. Serwis eGospodarka.pl rozumiejąc, że odpowiednie logo może pomóc w uzyskaniu przewagi nad konkurentami, zaproponował swoim użytkownikom konkurs, w którym główną nagrodą jest logo. Główna nagroda obejmuje projekt nowego symbolu i nazwy firmy lub rewitalizację obecnego. Dodatkowe nagrody to 10 książek z księgarni Onepress.pl.