0 1 0 0 0 15.05.2006HEYAH CYBERSPORT – Rozpoczęła się bitwa o TajwanTegoroczny finał HEYAH CYBERSPORT – Ostateczna Rozgrywka – staje się równocześnie polskim finałem World Gamemaster Tournament (WGT) – prestiżowego turnieju gier komputerowych. Tym samym zwycięzcy HEYAH CYBERSPORT stworzą Reprezentację Polski – Champions Team Poland, która jeszcze w tym roku zmierzy się z Mistrzami Tajwanu.
0 1 0 0 0 15.05.2006Nocne Warsztaty z PR KryzysowegoInstytut Sprzedaży we współpracy z firmą Creative PR zorganizował nocne szkolenie z PR Kryzysowego. Szkolenie rozpoczęło się na poznańskiej Akademii Ekonomicznej.
0 1 0 0 0 15.05.2006Klienci MPG Media Planning potwierdzają skuteczność swoich kampanii mediowychMPG Media Planning podsumowało badanie satysfakcji Klientów agencji, które było realizowane w miesiącu kwietniu tego roku.
0 1 0 0 0 12.05.2006Blisko, coraz bliżej… MundialuJuż jutro rusza spektakularna mundialowa akcja przygotowana wspólnie przez Coca-Colę i RMF FM. Każdy słuchacz, któremu nie udało się kupić biletu na Mistrzostwa Świata, ma jeszcze szansę go zdobyć w niezwykle atrakcyjnej zabawie na antenie RMF FM.
0 1 0 0 1 12.05.2006Piast Wrocławski na full! – nowa wizualizacja markiPiwo Piast, od ponad stu lat nierozerwalnie związane z Wrocławiem, miastem o swoistym, niepowtarzalnym klimacie, od maja ma nową etykietę, jeszcze bardziej podkreślającą związki tej marki z Wrocławiem.
0 1 0 0 0 12.05.2006Paralotna: nowa kampania dla NikonaAgencja Paralotna przygotowała image’ową kampanię reklamową dla aparatów Nikon serii Coolpix. Model Coolpix S6 - jako pierwsza odsłona kampanii jest promowany pod hasłem - "Życie jest piękne".
0 1 0 0 0 12.05.2006Henkel nagrodzony za najlepszą międzynarodową strategię PRJuż po raz czwarty prestiżowy niemiecki magazyn PR Report nagrodził najlepszych menadżerów oraz najlepsze kampanie Public Relations przeprowadzone w niemieckojęzycznej części Europy. W kategorii „Najlepsza Międzynarodowa Strategia PR” zwyciężył organizowany przez Henkla konkurs Henkel Art.Award.
0 1 0 0 0 12.05.2006Loteria pełna sercaFullserwisowa Agencja Reklamowa S4 w ramach wygranego przetargu na całoroczną obsługę reklamową sieci Nomi, zorganizowała pierwszą akcję pro-sprzedażową wspartą działaniami PR, zaplanowaną na 2006 rok.
0 1 0 0 0 12.05.2006Allegro Event & Conference Agency dla Renault PolskaZakończyła się szósta edycja konkursu plastycznego dla dzieci „Bezpieczeństwo dla wszystkich”, organizowanego przez firmę Renault. Imprezę finałową przygotowała Allegro Event & Conference Agency. Finaliści spotkali się 10 maja w podwarszawskim Cyrku Zalewski.
0 1 0 0 0 12.05.2006Wielki finał konkursu Fresh Academy18 maja w sali 05B Akademii Ekonomicznej w Poznaniu odbędzie się uroczyste rozstrzygnięcie konkursu dla studentów biorących udział w zajęciach Fresh Academy. Przedstawione zostaną projekty na najlepszy biznesplan dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zwycięzcy otrzymają nagrody rzeczowe oraz możliwość odbycia stażu w dowolnym dziale Grupy Fresh.