Well – being kwintesencją nowej strategii wody
  • 0
  • 1
11.05.2006

Well – being kwintesencją nowej strategii wody

Eden Springs, będący czołowym dostawcą urządzeń dozujących i wody w 19-litrowych butlach w osiemnastu krajach Europy, opracował nową strategię pozycjonowania swojej marki. Źródło Twojego dobrego samopoczucia w pracy to nowe hasło, które komunikowane będzie na wszystkich rynkach, na których obecna jest firma.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.05.2006

Wygraj logo dla swojej firmy

Każda firma, chcąc na rynku uzyskać i utrzymać odpowiednią pozycję musi się wyróżniać. Jednym z unikalnych elementów wizerunku firmy jest jej znak graficzny - logo. Odpowiedni symbol graficzny może bowiem identyfikować firmę dużo szybciej i precyzyjniej niż najbardziej wymyślna nazwa. Serwis eGospodarka.pl rozumiejąc, że odpowiednie logo może pomóc w uzyskaniu przewagi nad konkurentami, zaproponował swoim użytkownikom konkurs, w którym główną nagrodą jest logo. Główna nagroda obejmuje projekt nowego symbolu i nazwy firmy lub rewitalizację obecnego. Dodatkowe nagrody to 10 książek z księgarni Onepress.pl.