Peppermint promuje nową kategorię produktów Hugo
  • 0
  • 1
12.05.2006

Peppermint promuje nową kategorię produktów Hugo

Pod hasłem „Agent Hugo. Misja hoppersy.” The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. wprowadza na rynek nową kategorię produktów dla dzieci – chipsy Hugo. Nowy produkt oraz istniejące już na rynku chrupki Hugo wspiera kampania promocyjna prowadzona w punktach sprzedaży na terenie całego kraju oraz w telewizji. Akcję przygotowała agencja Peppermint, która odpowiada za obsługę reklamową marki Hugo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 maja 2006

11 maja 2006