0 1 0 0 0 26.05.2006Kolorowo i bajkowo z iN PLUSEMWiele osób pamięta dokładnie dzień 4 czerwca 2005 roku, kiedy powstawał Największy Obraz Świata. Agencja iN PLUS PR w tym roku kontynuuje ubiegłoroczny prospołeczny projekt, którego mecenasem jest firma Baumit.
0 1 0 0 0 26.05.2006Webtel – Interactive Solutions prowadzi dwa nowe projekty SMS-owe dla US PharmaciaUS Pharmacia zdecydowała się wykorzystać kanał SMS do promocji swoich dwóch produktów: Difortan Acti Gel oraz Vigor Plus. Oba projekty mają postać konkursów adresowanych do farmaceutów. Zadaniem uczestników jest wymyślenie hasła reklamowego dla wymienionych specyfików oraz wysłanie go SMS-em pod wskazany numer. Dla autorów najciekawszych propozycji przewidywane są bardzo atrakcyjne nagrody, w tym samochód osobowy marki Toyota.
0 1 0 0 0 26.05.2006ABSOLUT LABEL odkrywa to, co zwykle pozostaje w ukryciuOśmiu projektantów z całego świata, w tym Polka Ania Kuczyńska, odpowiedziało na kolejne zaproszenie marki ABSOLUT. Powstała kolekcja zainspirowana wartościami marki takimi jak: czystość, prostota i perfekcja, a także kształtem butelki ABSOLUT VODKA oraz ważną dla marki data - rokiem 1879 (wynalezienie unikalnego procesu destylacji wódki ABSOLUT). Tym razem odkryto to, co zwykle pozostaje w ukryciu - bieliznę.
0 1 0 0 0 25.05.2006Nowy klient Hand MadeAgencja Hand Made przygotowała założenia komunikacji oraz rozwiązania kreatywne dla dwumiesięcznej kampanii reklamowej krakowskiego osiedla Parkowe Wzgórze. Kampania pod hasłem „To może być twoja perspektywa” wystartowała na początku maja i prowadzona jest w prasie oraz w internecie. Celem kampanii jest przedstawienie bieżącej oferty osiedla - Domy Tynieckie oraz utrzymanie wizerunku osiedla jako miejsca o unikalnej lokalizacji i atmosferze.
0 1 0 0 0 25.05.2006EventLab z okazji 15-lecia BRE Leasing18 maja agencja EventLab zorganizowała imprezę jubileuszową dla BRE Leasing w Zamku Ujazdowskim w Warszawie. Gwiazdą wieczoru była przebywająca z kilkudniową wizytą w Warszawie artystka, fenomen sceny jazzowej – Grażyna Auguścik.
0 1 0 0 0 25.05.2006Bilbordy ATLASA na LitwieOszczędź 40 proc. ciepła! - pod takim hasłem odbyła się na Litwie kampania bilbordowa GRUPY ATLAS i jej litewskiego partnera, firmy IRIS. Zachęcano w niej do oszczędzania energii poprzez systemowe ocieplanie budynków.
0 1 0 0 0 25.05.2006TEQUILASoundrise – gorąca inicjatywa agencji TEQUILAPolska26 maja w Poznaniu, a następnie 3 czerwca w Warszawie nastąpi czwarta już odsłona TEQUILABodyShot organizowanego w ramach cyklu imprez TEQUILASoundrise. TEQUILASoundrise to inicjatywa pracowników agencji TEQUILAPolska, w ramach której pod patronatem agencji organizowane są otwarte imprezy o charakterze klubowym. Alkohol (Tequila Sierra) do akcji TEQUILABody Shot - organizowanej podczas najbliższych imprez zapewni firma CEDC.
0 1 0 0 0 25.05.2006Peppermint Medical dla kosmetyków Skin MoodPod hasłem „Skin Mood rozpoznaje nastrój Twojej skóry” agencja marketingu medycznego Peppermint Medical przygotowała komunikację BTL dla Skin Mood - nowej linii kosmetyków Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris. Seria Skin Mood to pierwsze na rynku kosmetyki w inteligentny sposób zapobiegające wpływowi cyklicznych zmian hormonalnych na wygląd kobiecej skóry.
0 1 0 0 0 25.05.2006Nagroda Kreatywnego PreclaPodczas zakończonego niedawno 1 Festiwalu Plakatu Reklamowego Agencja Reklamowa Schulz przyznała specjalne wyróżnienie „Kreatywny Precel”. Laureatem nagrody została studentka 4 roku ASP w Krakowie Agnieszka Czop.
0 1 0 0 0 25.05.2006Fresh projektuje dla PolagryAgencja reklamowa Fresh wygrała przetarg na zaprojektowanie nowego, przewodniego motywu graficznego dla Międzynarodowych Targów Poznańskich.