0 1 0 0 0 25.05.2006Wyniki 5. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS„20. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie”, to hasło 5. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie oryginalnego plakatu reklamującego jubileuszowe 20. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie, najstarszy i najważniejszy światowy przegląd sztuki plakatu. Jury pod przewodnictwem prof. Macieja Buszewicza z warszawskiej ASP oceniło 669 prac.
0 1 0 0 0 25.05.2006PR Kwadrat dla PIAWarszawska agencja public relations PR Kwadrat rozpoczęła współpracę z Polonia Indoor Advertising, czołową agencją na rynku reklamy indoor.
0 1 0 0 0 25.05.2006Logitech drugim sponsorem tytularnym największej Ligii Gier Komputerowych w PolsceNajwiększa Liga Gier Komputerowych w Polsce zyskała nowego sponsora tytularnego. Od dzisiaj Oficjalne Mistrzostwa Polski Profesjonalistów i Amatorów otrzymują nową nazwę – HEYAH LOGITECH CYBERSPORT.
0 1 0 0 0 25.05.2006Pracownicy Gemius SA piszą firmowego blogaFirma badawcza Gemius SA udostępniła w sieci nowy serwis: blog.gemius.pl. Internetowy dziennik, pisany przez pracowników, to miejsce prezentacji eksperckich opinii, wyników badań i ciekawostek na temat rozwoju rynku internetowego.
0 1 0 0 0 25.05.2006Imago podsumowuje KrasnaleImago PR w ramach stałej współpracy z Fashion House Outlet Centre, zrealizowało kolejną edycję kampanii charytatywnej z udziałem Krasnali. Akcja „Uśmiech za kilometr” miała charakter międzynarodowy. Jej celem była pomoc finansowa dla Towarzystwa Przyjaciół Dzieci poprzez pozyskanie funduszy w związku z udziałem Belga Jana Demeyere, architekta sieci obiektów Fashion House, w jednym z pięciu największych charytatywnych maratonów świata – Flora London Marathon.
0 1 0 0 0 25.05.2006Nowa kampania reklamowa Pakietów dla MSP BRE BankuOd 22 maja do 25 czerwca br. trwa kampania reklamowa Pakietów BRE Banku dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP). Głównym celem jest wsparcie sprzedaży produktów linii EFEKT. Kampania, prowadzana w prasie, radiu i Internecie, opiera się na przewrotnych komunikatach wypowiadanych przez autentycznych doradców BRE Banku, którzy gwarantują jej wiarygodność i unikalność. Po raz pierwszy BRE Bank zdecydował się na wykorzystanie w kampanii reklamowej radia, jako medium które pozwala na zwiększenie częstotliwości kontaktu odbiorcy z przekazem.
0 1 0 0 0 25.05.2006Toshiba Europe GmbH współpracuje z ITBC CommunicationAgencja ITBC Communication podpisała umowę na obsługę public relations w Polsce działu produktów konsumenckich Toshiba Europe GmbH.
0 1 0 0 0 25.05.2006mKlienci wybierają nowe layouty kartZakończył się pierwszy etap konkursu na projekt graficzny kart płatniczych, odbywający się w ramach mBanku Inspiracji. Od 1 czerwca Klienci mBanku i Internauci będą wybierać propozycje, które zostaną wykorzystane przy wizualizacji kart.
0 1 0 0 0 25.05.2006„Nowe Aveo Sedan to dużo większy wózek na wakacje”Pod takim hasłem przebiega najnowsza kampania Chevroleta, którą ARBOmedia Polska realizuje na czterech polskich lotniskach.
0 3 0 0 0 25.05.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za marzec 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2006 roku.