Webtel - Interactive Solutions prowadzi dwa nowe projekty SMS-owe dla US Pharmacia
  • 0
  • 1
26.05.2006

Webtel – Interactive Solutions prowadzi dwa nowe projekty SMS-owe dla US Pharmacia

US Pharmacia zdecydowała się wykorzystać kanał SMS do promocji swoich dwóch produktów: Difortan Acti Gel oraz Vigor Plus. Oba projekty mają postać konkursów adresowanych do farmaceutów. Zadaniem uczestników jest wymyślenie hasła reklamowego dla wymienionych specyfików oraz wysłanie go SMS-em pod wskazany numer. Dla autorów najciekawszych propozycji przewidywane są bardzo atrakcyjne nagrody, w tym samochód osobowy marki Toyota.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2006

ABSOLUT LABEL odkrywa to, co zwykle pozostaje w ukryciu

Ośmiu projektantów z całego świata, w tym Polka Ania Kuczyńska, odpowiedziało na kolejne zaproszenie marki ABSOLUT. Powstała kolekcja zainspirowana wartościami marki takimi jak: czystość, prostota i perfekcja, a także kształtem butelki ABSOLUT VODKA oraz ważną dla marki data - rokiem 1879 (wynalezienie unikalnego procesu destylacji wódki ABSOLUT). Tym razem odkryto to, co zwykle pozostaje w ukryciu - bieliznę.

25 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2006

Nowy klient Hand Made

Agencja Hand Made przygotowała założenia komunikacji oraz rozwiązania kreatywne dla dwumiesięcznej kampanii reklamowej krakowskiego osiedla Parkowe Wzgórze. Kampania pod hasłem „To może być twoja perspektywa” wystartowała na początku maja i prowadzona jest w prasie oraz w internecie. Celem kampanii jest przedstawienie bieżącej oferty osiedla - Domy Tynieckie oraz utrzymanie wizerunku osiedla jako miejsca o unikalnej lokalizacji i atmosferze.