0 1 0 0 0 29.05.2006Nowy klient Martis ConsultingAgencja PR Martis Consulting podpisała umowę na obsługę spółki Polimex-Mostostal S.A. Prace Agencji będą koncentrować się na analizie publicznego wizerunku spółki, komunikacji wewnętrznej i doradztwie strategicznym.
0 1 0 0 0 29.05.2006Ronaldinho zdobywa gole dla LenovoLenovo rozpoczyna nowy konkurs „Punktuj z Ronaldinho!”
0 1 0 0 0 29.05.2006S4 organizatorem wielkiej loterii w hipermarketach GeantAgencja Reklamowa S4 odpowiedzialna jest za przeprowadzenie w Polsce międzynarodowej akcji Grupy Casino - właściciela sieci Geant - zatytułowanej Mistrzostwa Marek 2006.
0 1 0 0 0 29.05.2006Nowa kampania Paralotnej dla BPH TFIBPH TFI rozpoczęło kolejną kampanię swoich funduszy inwestycyjnych otwartych pod hasłem "Podkręć swoje zyski", którą opracowała agencja Paralotna.
0 1 0 0 0 29.05.2006PO PROSTU PR buduje wizerunek OGGIAgencja PO PROSTU PR pozyskała nowego klienta – INTERMEBLE. Podpisana umowa współpracy dotyczy kompleksowej obsługi public relations nowej, właśnie wprowadzanej na rynek, marki OGGI.
0 1 0 0 0 29.05.2006Nowatorskie media użyte przez Paralotną i MasterMindPo raz pierwszy w gazecie codziennej, w wydaniu stołecznym Gazety Wyborczej ukazała się nowa forma nośnika reklamowego tzw. "Post it".
0 1 0 0 0 29.05.2006Pegasus dla Pegasusa – dodajemy koniom skrzydełPEGASUS GROUP rozpoczęła współpracę z Fundacją Pegasus.
0 1 0 0 0 29.05.2006Tytuł CoolBrand 2006 dla marki AbsolutMarka Absolut otrzymała tytuł CoolBrand 2006 w konkursie, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najmodniejszych marek na polskim rynku. Tym samym Absolut został włączony do ekskluzywnej grupy najmodniejszych i najbardziej pożądanych marek, potwierdzając tym samym swoją mocną pozycję na polskim rynku.
0 1 0 0 0 26.05.2006Euro RSCG Warsaw dla WWF Polska – projekt okolicznościowy z okazji Dnia Matki26 maja to szczególny dzień w corocznym kalendarzu, Dzień Matki. Pamiętając o naszych mamach, warto również pomyśleć o Matce nas wszystkich – Ziemi. Właśnie w tym wyjątkowym dniu WWF Polska przypomina nam o Matce Ziemi.
0 1 0 0 0 26.05.2006„Przystanek Europa” – akcja reporterska „Gazety Wyborczej” i TVN 24„Gazeta Wyborcza” wraz z TVN 24 organizuje akcję reporterską „Przystanek Europa”. Celem akcji jest opisanie doświadczeń Polaków wyjeżdżających z kraju w poszukiwaniu pracy. „Gazeta” wysyła w najbliższy weekend (od 27 maja 2006 r.) za granicę sześciu swoich dziennikarzy. Celem wyprawy trzech reporterek i trzech reporterów będzie znalezienie pracy i życie życiem Polaków na emigracji. Relacje reporterów można śledzić na blogu przystanekeuropa.blox.pl. O swoich przeżyciach dziennikarze opowiedzą po powrocie do Polski na łamach „Gazety Wyborczej” i TVN 24.