ABSOLUT LABEL odkrywa to, co zwykle pozostaje w ukryciu
  • 0
  • 1
26.05.2006

ABSOLUT LABEL odkrywa to, co zwykle pozostaje w ukryciu

Ośmiu projektantów z całego świata, w tym Polka Ania Kuczyńska, odpowiedziało na kolejne zaproszenie marki ABSOLUT. Powstała kolekcja zainspirowana wartościami marki takimi jak: czystość, prostota i perfekcja, a także kształtem butelki ABSOLUT VODKA oraz ważną dla marki data – rokiem 1879 (wynalezienie unikalnego procesu destylacji wódki ABSOLUT). Tym razem odkryto to, co zwykle pozostaje w ukryciu – bieliznę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45118 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2006

Nowy klient Hand Made

Agencja Hand Made przygotowała założenia komunikacji oraz rozwiązania kreatywne dla dwumiesięcznej kampanii reklamowej krakowskiego osiedla Parkowe Wzgórze. Kampania pod hasłem „To może być twoja perspektywa” wystartowała na początku maja i prowadzona jest w prasie oraz w internecie. Celem kampanii jest przedstawienie bieżącej oferty osiedla - Domy Tynieckie oraz utrzymanie wizerunku osiedla jako miejsca o unikalnej lokalizacji i atmosferze.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2006

TEQUILASoundrise – gorąca inicjatywa agencji TEQUILAPolska

26 maja w Poznaniu, a następnie 3 czerwca w Warszawie nastąpi czwarta już odsłona TEQUILABodyShot organizowanego w ramach cyklu imprez TEQUILASoundrise. TEQUILASoundrise to inicjatywa pracowników agencji TEQUILAPolska, w ramach której pod patronatem agencji organizowane są otwarte imprezy o charakterze klubowym. Alkohol (Tequila Sierra) do akcji TEQUILABody Shot - organizowanej podczas najbliższych imprez zapewni firma CEDC.