0 1 0 0 0 30.05.2006Produkty Cleanic Dzidziuś dystrybuowane na oddziałach położniczychFirma Harper Hygienics kontynuuje działania w ramach akcji „Hospital sampling”, która skierowana jest do matek niemowląt. Jej ideą jest przekazanie w przystępny sposób wiedzy na temat pielęgnacji i higieny dziecka oraz zaprezentowanie matkom produktów tej marki.
0 1 0 0 0 30.05.2006Nowa ulepszona formuła magazynu BriefPierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży „Brief” ukazał się w odświeżonym layuocie, z nowym wnętrzem i zewnętrzem. Zmieniło się logo oraz winieta magazynu, sposób pisania i redagowania. „Brief” stał się bardziej przejrzysty dzięki nowemu klarownemu układowi magazynu. W Briefie można znaleźć większą ilość case’ów, wywiadów i informacji merytorycznych, więcej marketingu, mediów i reklamy.
0 1 0 0 0 29.05.2006SALES LINK pokazuje swoje wirtualne obliczePod hasłem „Nie uwierzysz póki nie zobaczysz” agencja field marketingowa SALES LINK uruchomiła swoją stronę internetową www.saleslink.pl. Całość strony została zaprojektowana i wykonana samodzielnie przez agencję.
0 1 0 0 0 29.05.2006SHOARMAncka TEQUILA dla Sphinxa„Większa porcja wrażeń” – pod takim hasłem sieć restauracji Sphinx rozpoczęła pierwszą w historii firmy kampanię billboardową. To I etap zaplanowanej na cały rok kampanii reklamowej, za realizację której odpowiedzialna jest agencja TEQUILAPolska.
0 1 0 0 0 29.05.2006Prezes wrocławskiej agencji reklamowej ARRS EFFECTICA zatrzymany……Dariusz F. został po raz kolejny zatrzymany na podium w ogólnopolskim rankingu agencji reklamowych. Dariusz F. przyznał się do winy. Nie czuje skruchy. Grozi, że za rok będzie pierwszy.
0 1 0 0 0 29.05.2006Prywatne usługi medyczne, dodatkowe ubezpieczenia zdrowotne i farmaceutyki w budżecie polskiego konsumentaCoraz więcej Polaków decyduje się na dodatkowe finansowanie opieki zdrowotnej dla swojej rodziny – raport Acxiom Polska na temat prozdrowotnych wydatków polskich konsumentów.
0 1 0 0 0 29.05.2006„Ilustrowana Encyklopedia dla całej rodziny” z „Gazetą Wyborczą”W środę 31 maja ukaże się pierwszy z szesnastu tomów nowej kolekcji wydawanej przez Agorę z cyklu Biblioteka Gazety Wyborczej.
0 1 0 0 0 29.05.2006Promocja sprzedaży lodów Zielonej BudkiZielona Budka organizuje degustacje jednych z najbardziej prestiżowych produktów ze swojej tegorocznej oferty – wykwintnych lodów na bazie śmietany z linii 0,5L Premium Tradycyjne. Wsparcie promocyjne w postaci animacji zachęcającej klientów do zakupu lodów otrzymają nowatorskie, małe formy lodowe - Bianco & Nero Mini rożki.
0 1 0 0 0 29.05.2006Współpraca GlaxoSmithKline i Constans PRAgencja Constans PR rozpoczęła współpracę z nowym Klientem, firmą GlaxoSmithKline. Do obowiązków Constans należą działania edukacyjne na temat higieny intymnej kobiet dla marki Lactacyd.
0 1 0 0 0 29.05.2006FFCreation.com i PZL dla MotoroliAgencja FFCreation.com wspólnie z PZL zrealizowała dla Motoroli projekt serwisu internetowego i kampanię internetową poświęcone nowemu konkursowi „Design yourself”.