Euro RSCG Warsaw dla WWF Polska - projekt okolicznościowy z okazji Dnia Matki
  • 0
  • 1
26.05.2006

Euro RSCG Warsaw dla WWF Polska – projekt okolicznościowy z okazji Dnia Matki

26 maja to szczególny dzień w corocznym kalendarzu, Dzień Matki. Pamiętając o naszych mamach, warto również pomyśleć o Matce nas wszystkich – Ziemi. Właśnie w tym wyjątkowym dniu WWF Polska przypomina nam o Matce Ziemi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2006

„Przystanek Europa” – akcja reporterska „Gazety Wyborczej” i TVN 24

„Gazeta Wyborcza” wraz z TVN 24 organizuje akcję reporterską „Przystanek Europa”. Celem akcji jest opisanie doświadczeń Polaków wyjeżdżających z kraju w poszukiwaniu pracy. „Gazeta” wysyła w najbliższy weekend (od 27 maja 2006 r.) za granicę sześciu swoich dziennikarzy. Celem wyprawy trzech reporterek i trzech reporterów będzie znalezienie pracy i życie życiem Polaków na emigracji. Relacje reporterów można śledzić na blogu przystanekeuropa.blox.pl. O swoich przeżyciach dziennikarze opowiedzą po powrocie do Polski na łamach „Gazety Wyborczej” i TVN 24.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2006

Webtel - Interactive Solutions prowadzi dwa nowe projekty SMS-owe dla US Pharmacia

US Pharmacia zdecydowała się wykorzystać kanał SMS do promocji swoich dwóch produktów: Difortan Acti Gel oraz Vigor Plus. Oba projekty mają postać konkursów adresowanych do farmaceutów. Zadaniem uczestników jest wymyślenie hasła reklamowego dla wymienionych specyfików oraz wysłanie go SMS-em pod wskazany numer. Dla autorów najciekawszych propozycji przewidywane są bardzo atrakcyjne nagrody, w tym samochód osobowy marki Toyota.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2006

ABSOLUT LABEL odkrywa to, co zwykle pozostaje w ukryciu

Ośmiu projektantów z całego świata, w tym Polka Ania Kuczyńska, odpowiedziało na kolejne zaproszenie marki ABSOLUT. Powstała kolekcja zainspirowana wartościami marki takimi jak: czystość, prostota i perfekcja, a także kształtem butelki ABSOLUT VODKA oraz ważną dla marki data - rokiem 1879 (wynalezienie unikalnego procesu destylacji wódki ABSOLUT). Tym razem odkryto to, co zwykle pozostaje w ukryciu - bieliznę.