Tytuł CoolBrand 2006 dla marki Absolut
  • 0
  • 1
29.05.2006

Tytuł CoolBrand 2006 dla marki Absolut

Marka Absolut otrzymała tytuł CoolBrand 2006 w konkursie, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najmodniejszych marek na polskim rynku. Tym samym Absolut został włączony do ekskluzywnej grupy najmodniejszych i najbardziej pożądanych marek, potwierdzając tym samym swoją mocną pozycję na polskim rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2006

„Przystanek Europa” – akcja reporterska „Gazety Wyborczej” i TVN 24

„Gazeta Wyborcza” wraz z TVN 24 organizuje akcję reporterską „Przystanek Europa”. Celem akcji jest opisanie doświadczeń Polaków wyjeżdżających z kraju w poszukiwaniu pracy. „Gazeta” wysyła w najbliższy weekend (od 27 maja 2006 r.) za granicę sześciu swoich dziennikarzy. Celem wyprawy trzech reporterek i trzech reporterów będzie znalezienie pracy i życie życiem Polaków na emigracji. Relacje reporterów można śledzić na blogu przystanekeuropa.blox.pl. O swoich przeżyciach dziennikarze opowiedzą po powrocie do Polski na łamach „Gazety Wyborczej” i TVN 24.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2006

Webtel - Interactive Solutions prowadzi dwa nowe projekty SMS-owe dla US Pharmacia

US Pharmacia zdecydowała się wykorzystać kanał SMS do promocji swoich dwóch produktów: Difortan Acti Gel oraz Vigor Plus. Oba projekty mają postać konkursów adresowanych do farmaceutów. Zadaniem uczestników jest wymyślenie hasła reklamowego dla wymienionych specyfików oraz wysłanie go SMS-em pod wskazany numer. Dla autorów najciekawszych propozycji przewidywane są bardzo atrakcyjne nagrody, w tym samochód osobowy marki Toyota.