0 1 0 0 0 31.05.2006Trzeci numer „Machiny” na rynkuNajbardziej znana córka z hotelarskich dynastii – Paris Hilton, bohaterką czerwcowej Machiny. Wydaniu towarzyszy intensywna kampania reklamowa. Objętość numeru trzeciego została zwiększona o 16 stron. Czerwcowa „Machina” w sprzedaży od 1 czerwca.
0 1 0 0 0 31.05.2006Konto dla małych firm za darmo do końca rokuRuszyła kampania promująca KONTO dla małych firm pod hasłem „Bank dla firm, którym się dobrze kręci”. Klienci, którzy otworzą KONTO Z LWEM dla małych firm ZYSK do 31 lipca br. są zwolnieni z opłaty za prowadzenie rachunku do końca roku.
0 1 0 0 0 31.05.2006Lech Lite – nowa kategoria piwa w PolsceKompania Piwowarska rozpoczęła sprzedaż pierwszego w Polsce piwa typu "lite" dając początek całkowicie nowej kategorii na rynku piwowarskim. Piwo ze zmniejszonym poziomem alkoholu i kalorii zaczęto dystrybuować na początku tygodnia i pojawi się na półkach sklepowych w najbliższych dniach.
0 1 0 0 0 31.05.2006Wyśpiewaj swoją zwrotkę z Verbą na antenie RMF MAXXXNa antenie RMF MAXXX wystartowała nowa zabawa.
0 1 0 0 0 30.05.2006EventLab wydziela dział strategii i planowaniaAgencja marketingu doświadczeń EventLab wydzieliła dział strategii i planowania w swojej strukturze. Pierwszym członkiem nowej struktury został Paweł Halicki. Prowadzona jest dalsza rekrutacja.
0 1 0 0 0 30.05.2006Nowa kampania reklamowa Indykpolu1 czerwca br. firma Indykpol, największy w Polsce producent mięsa i przetworów indyczych, rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową swoich produktów. Nowe 15” i 30” spoty mają na celu utwierdzenie konsumentów w ich zaufaniu do marki i produktów firmy oraz zwrócić uwagę na sezonowe wyroby grillowe oferowane przez Indykpol S.A.
0 1 0 0 0 30.05.2006Historia Biennale w plakacie – wystawa towarzysząca 20. Międzynarodowemu Biennale PlakatuOd 1 czerwca do połowy sierpnia, na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie od strony ul. Agrykoli, będzie można zobaczyć najlepsze plakaty w historii warszawskiego Biennale.
0 1 0 0 0 30.05.2006Ruszyła kampania promocyjna makaronów POL-MAKWytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK rozpoczęła przedwakacyjną kampanię PR i kampanię reklamową. Celem zaplanowanych działań jest wzrost świadomości nowej linii domowego, tradycyjnego makaronu „Od Szlachcianki”.
0 1 0 0 0 30.05.2006W ślad za liderem65% europejskich kierowników najwyższego szczebla powiedziało, iż wprowadza więcej ruchomych godzin pracy, by otworzyć drogę do zarządu kobietom. Najczęściej zasadę tę wcielają w życie brytyjscy i niemieccy liderzy biznesu, odpowiednio 74% i 73%. Politykę promocji rozwoju i awansu kobiet w swoich firmach wdraża ponad jedna trzecia europejskich menedżerów. I znów najbardziej pragną ułatwiać możliwość rozwoju zawodowego swoim pracownicom Brytyjczycy (44%), podczas gdy tylko 23% spośród ich hiszpańskich kolegów dostosowuje politykę firmy pod tym kątem.
0 1 0 0 0 30.05.2006Wódka Luksusowa najlepsza na świecie już po raz szóstyWódka Luksusowa, najstarsza polska wódka ziemniaczana, już po raz szósty z rzędu zdobyła złoty medal w międzynarodowym konkursie jakości Monde Selection w Brukseli. W tym roku marka uhonorowana została także wyróżnieniem specjalnym "International High Quality Trophy" przyznawanym przez kapitułę konkursu firmom, które przez sześć kolejnych lat otrzymywały złoty medal w swojej kategorii.