0 1 0 0 0 30.05.2006Odkryj nowe smaki lata„Odkryj nowe smaki lata” - to hasło nowej kampanii reklamowej drażetek Tic Tac Lemon Mint oraz Tic Tac Maracuja. Wyjątkowo słoneczny spot z udziałem pary młodych ludzi powstał w warszawskim oddziale agencji Publicis.
0 1 0 0 0 30.05.2006Zbieraj kody łap nagrodyRuszył największy w historii telewizji Jetix w Polsce interaktywny konkurs ZBIERAJ KODY ŁAP NAGRODY.
0 1 0 0 0 30.05.2006Accenture Golf Day27 maja 2006 r. Grupa ABK Romana Fedorczuka zorganizowała turniej golfowy dla firmy Accenture, "Accenture Golf Trophy" oraz piknik dla klientów. To już IX edycja imprezy tej globalnej firmy, świadczącej usługi z zakresu doradztwa biznesowego, rozwiązań informatycznych oraz outsourcingu.
0 1 0 0 0 30.05.2006Rusza nowa kampania reklamowa Polbanku29 maja rozpoczęła się nowa kampania reklamowa, która jest kolejnym etapem realizowanej od kwietnia br. strategii budowania wizerunku banku.
0 1 0 0 0 30.05.2006RedTram™ i stat.pl – międzynarodowa współpracaFirma stat.pl - wiodący na polskim rynku dostawca profesjonalnych statystyk oraz narzędzi do monitorowania ruchu na witrynach internetowych, nawiązał współpracę z międzynarodowym systemem wyszukiwawczym RedTram™.
0 1 0 0 0 30.05.2006Kostka Libet z PegasusemAgencja Pegasus Public Relations pozyskała kolejnego klienta z branży budowlanej. Firma Libet S.A. jest liderem na polskim rynku kostki brukowej i specjalizuje się w produkcji kostki szlachetnej.
0 1 0 0 0 30.05.2006Enter the STR8 zone15 maja 2006 roku wystartowała promocja konsumencka przygotowana przez agencję BTL Point Group dla marki kosmetyków męskich STR8. Akcja powstała w ramach obsługi marketing services koncernu Sarantis Polska, właściciela marki.
0 1 0 0 0 30.05.2006V Ogólnopolski Tydzień Czytania DzieciomW najbliższą niedzielę, 4 czerwca br. rozpoczyna się jubileuszowy, V Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom (OTCD). Organizatorem Tygodnia, w którym udział weźmie blisko 1500 miejscowości w całej Polsce, jest Fundacja ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom. Z tej okazji Fundacja przygotowała dla dzieci i wszystkich sympatyków czytania dzieciom niespodziankę – teledysk do piosenki „Cała Polska czyta dzieciom”.
0 1 0 0 0 30.05.2006Just Health ClubRutinoscorbin, Ibuprom, Capivit, Sudafed, Etopiryna, teraz Lioton to tylko najważniejsze marki, dla których Just stworzył i zrealizował koncepcje kreatywne. Każda z tych marek odniosła w trakcie współpracy z Just niepodważalny sukces, umacniając pozycję lidera w swojej kategorii terapeutycznej.
0 1 0 0 0 30.05.2006Neolit Media dla ReebokaNeolit Media Sp. z o.o. zintensyfikował działania na rzecz Reeboka, organizując - po raz pierwszy w swojej historii - kampanię autobusową, prowadzoną na rzecz marki.