0 1 0 0 0 30.05.2006RedTram™ i stat.pl – międzynarodowa współpracaFirma stat.pl - wiodący na polskim rynku dostawca profesjonalnych statystyk oraz narzędzi do monitorowania ruchu na witrynach internetowych, nawiązał współpracę z międzynarodowym systemem wyszukiwawczym RedTram™.
0 1 0 0 0 30.05.2006Kostka Libet z PegasusemAgencja Pegasus Public Relations pozyskała kolejnego klienta z branży budowlanej. Firma Libet S.A. jest liderem na polskim rynku kostki brukowej i specjalizuje się w produkcji kostki szlachetnej.
0 1 0 0 0 30.05.2006Enter the STR8 zone15 maja 2006 roku wystartowała promocja konsumencka przygotowana przez agencję BTL Point Group dla marki kosmetyków męskich STR8. Akcja powstała w ramach obsługi marketing services koncernu Sarantis Polska, właściciela marki.
0 1 0 0 0 30.05.2006V Ogólnopolski Tydzień Czytania DzieciomW najbliższą niedzielę, 4 czerwca br. rozpoczyna się jubileuszowy, V Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom (OTCD). Organizatorem Tygodnia, w którym udział weźmie blisko 1500 miejscowości w całej Polsce, jest Fundacja ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom. Z tej okazji Fundacja przygotowała dla dzieci i wszystkich sympatyków czytania dzieciom niespodziankę – teledysk do piosenki „Cała Polska czyta dzieciom”.
0 1 0 0 0 30.05.2006Just Health ClubRutinoscorbin, Ibuprom, Capivit, Sudafed, Etopiryna, teraz Lioton to tylko najważniejsze marki, dla których Just stworzył i zrealizował koncepcje kreatywne. Każda z tych marek odniosła w trakcie współpracy z Just niepodważalny sukces, umacniając pozycję lidera w swojej kategorii terapeutycznej.
0 1 0 0 0 30.05.2006Neolit Media dla ReebokaNeolit Media Sp. z o.o. zintensyfikował działania na rzecz Reeboka, organizując - po raz pierwszy w swojej historii - kampanię autobusową, prowadzoną na rzecz marki.
0 1 0 0 0 30.05.2006Produkty Cleanic Dzidziuś dystrybuowane na oddziałach położniczychFirma Harper Hygienics kontynuuje działania w ramach akcji „Hospital sampling”, która skierowana jest do matek niemowląt. Jej ideą jest przekazanie w przystępny sposób wiedzy na temat pielęgnacji i higieny dziecka oraz zaprezentowanie matkom produktów tej marki.
0 1 0 0 0 30.05.2006Nowa ulepszona formuła magazynu BriefPierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży „Brief” ukazał się w odświeżonym layuocie, z nowym wnętrzem i zewnętrzem. Zmieniło się logo oraz winieta magazynu, sposób pisania i redagowania. „Brief” stał się bardziej przejrzysty dzięki nowemu klarownemu układowi magazynu. W Briefie można znaleźć większą ilość case’ów, wywiadów i informacji merytorycznych, więcej marketingu, mediów i reklamy.
0 1 0 0 0 29.05.2006SALES LINK pokazuje swoje wirtualne obliczePod hasłem „Nie uwierzysz póki nie zobaczysz” agencja field marketingowa SALES LINK uruchomiła swoją stronę internetową www.saleslink.pl. Całość strony została zaprojektowana i wykonana samodzielnie przez agencję.
0 1 0 0 0 29.05.2006SHOARMAncka TEQUILA dla Sphinxa„Większa porcja wrażeń” – pod takim hasłem sieć restauracji Sphinx rozpoczęła pierwszą w historii firmy kampanię billboardową. To I etap zaplanowanej na cały rok kampanii reklamowej, za realizację której odpowiedzialna jest agencja TEQUILAPolska.