Nowa kampania reklamowa Indykpolu
  • 0
  • 1
30.05.2006

Nowa kampania reklamowa Indykpolu

1 czerwca br. firma Indykpol, największy w Polsce producent mięsa i przetworów indyczych, rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową swoich produktów. Nowe 15” i 30” spoty mają na celu utwierdzenie konsumentów w ich zaufaniu do marki i produktów firmy oraz zwrócić uwagę na sezonowe wyroby grillowe oferowane przez Indykpol S.A.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.05.2006

W ślad za liderem

65% europejskich kierowników najwyższego szczebla powiedziało, iż wprowadza więcej ruchomych godzin pracy, by otworzyć drogę do zarządu kobietom. Najczęściej zasadę tę wcielają w życie brytyjscy i niemieccy liderzy biznesu, odpowiednio 74% i 73%. Politykę promocji rozwoju i awansu kobiet w swoich firmach wdraża ponad jedna trzecia europejskich menedżerów. I znów najbardziej pragną ułatwiać możliwość rozwoju zawodowego swoim pracownicom Brytyjczycy (44%), podczas gdy tylko 23% spośród ich hiszpańskich kolegów dostosowuje politykę firmy pod tym kątem.