Ruszyła kampania promocyjna makaronów POL-MAK
  • 0
  • 1
30.05.2006

Ruszyła kampania promocyjna makaronów POL-MAK

Wytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK rozpoczęła przedwakacyjną kampanię PR i kampanię reklamową. Celem zaplanowanych działań jest wzrost świadomości nowej linii domowego, tradycyjnego makaronu „Od Szlachcianki”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53461 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.05.2006

W ślad za liderem

65% europejskich kierowników najwyższego szczebla powiedziało, iż wprowadza więcej ruchomych godzin pracy, by otworzyć drogę do zarządu kobietom. Najczęściej zasadę tę wcielają w życie brytyjscy i niemieccy liderzy biznesu, odpowiednio 74% i 73%. Politykę promocji rozwoju i awansu kobiet w swoich firmach wdraża ponad jedna trzecia europejskich menedżerów. I znów najbardziej pragną ułatwiać możliwość rozwoju zawodowego swoim pracownicom Brytyjczycy (44%), podczas gdy tylko 23% spośród ich hiszpańskich kolegów dostosowuje politykę firmy pod tym kątem.