0 1 0 0 0 6.06.2006Constans PR dla RenaultAgencja Constans PR wygrała przetarg na obsługę public relations Renault Polska.
0 1 0 0 0 6.06.2006SPROSTOWANIE mundialowa promocja CrunchipsW związku z informacją o nowej, mundialowej wersji spotu dla marki Crunchips (Lorenz Bahlsen Snack-World) chcielibyśmy poinformować, iż kampania o której mowa nie obejmuje kin. Spoty można zobaczyć w ogólnopolskiej telewizji oraz na stronie internetowej www.crunchips.pl.
0 1 0 0 0 6.06.2006Tablet Cintiq 21UX uhonorowany nagrodą red dot designInteraktywny tablet Cintiq 21UX firmy Wacom został uhonorowany prestiżową nagrodą „red dot design” za wzornictwo w kategorii produktowej. Nagroda, przyznana przez Centrum Wzornictwa Nadrenii-Westfalii jest uznanym na świecie, przyznawanym corocznie wyróżnieniem za wyjątkową jakość wzornictwa oraz innowacyjne rozwiązania. Niezależne jury bierze pod uwagę stopień innowacyjności, funkcjonalność, formę i cechy ergonomiczne urządzeń oraz zawarte w nich elementy symboliczne i emocjonalne, a także jakość.
0 1 0 0 0 6.06.2006Polityka pierwsza wśród tygodników opinii a Niedziela wśród tygodników katolickichWśród tygodników zajmujących się sprawami społeczno-politycznymi i gospodarczymi (tak zwanymi tygodnikami opinii) najwięcej czytelników ma tygodnik Polityka – czyta go 5,9% Polaków. Kolejne miejsca w rankingu czytelnictwa zajmują: Angora (5,4%), Wprost (5,3%) i Newsweek Polska (4,8%). Te cztery tytuły, to czołówka tygodników opinii w Polsce. Nieco od niej odstają: Przekrój (2,0%) i Nie (1,6%) oraz: Fakty i Mity (1,1%), Ozon (0,9%) i Przegląd (0,6%).
0 1 0 0 0 6.06.2006Wacom wybrał Feedback/Hill and KnowltonWACOM Europe GmbH, światowy lider w produkcji tabletów i interaktywnych wyświetlaczy LCD, wybrał agencję Feedback/Hill and Knowlton jako dostawcę usług public relations w Polsce.
0 1 0 0 0 6.06.2006Kamis otwiera Letni Festiwal SmakuPod hasłem Letni Festiwal Smaku rozpoczęła się akcja promocyjną marki Kamis. Jej celem jest przypomnienie portfolio przypraw i musztard marki Kamis, niezbędnych przy grillowaniu i w letniej kuchni oraz przedstawienie nowych propozycji produktowych przygotowanych z myślą o sezonie letnim. Celem akcji Letni Festiwal Smaku jest również kulinarna edukacja konsumenta w temacie stosowania przypraw, ziół, mieszanek Kamis w codziennej kuchni. Wsparciem szeroko zakrojonej akcji promocyjno-konsumenckiej jest kampania prasowa, która potrwa do końca lipca. Letni Festiwal Smaku jest kontynuacja ubiegłorocznej kampanii promocyjnej marki Kamis.
0 1 0 0 0 6.06.2006Agencja Reklamowa Tęcza dla nowej linii produktów marki Vitax – Slim ProgramAgencja Reklamowa Tęcza jest autorem kreacji display’a dla nowej linii herbat Slim Program firmy Vitax. Agencji powierzono również jego produkcję.
0 1 0 0 0 6.06.2006Gammanet inwestuje w wizerunekPoznański Gammanet rozpoczął działania zmierzające do odświeżenia swojego wizerunku na rynku agencji interaktywnych. Działania podjęte wspólnie z agencją Creative PR zostały zaplanowane na najbliższe 12 miesięcy.
0 1 0 0 0 5.06.2006Francja i Niemcy w walce o złotoNowa reklama Pepsi Gold prezentuje napój zwycięzców 2006 r.
0 1 0 0 0 5.06.2006Rozpoczęła się telewizyjna kampania preparatu FrontlineZ początkiem czerwca rozpoczęła się kampania Frontline – preparatu dla psów i kotów zwalczającego pchły i kleszcze. Jest to pierwsza kampania telewizyjna leków OTC dla zwierząt w Polsce. Kampania potrwa miesiąc i pojawi się w TVN,TVP3, TVN7, TV4, Puls, Tele5, TVN24.