SPROSTOWANIE mundialowa promocja Crunchips
  • 0
  • 1
6.06.2006

SPROSTOWANIE mundialowa promocja Crunchips

W związku z informacją o nowej, mundialowej wersji spotu dla marki Crunchips (Lorenz Bahlsen Snack-World) chcielibyśmy poinformować, iż kampania o której mowa nie obejmuje kin. Spoty można zobaczyć w ogólnopolskiej telewizji oraz na stronie internetowej www.crunchips.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2006

Tablet Cintiq 21UX uhonorowany nagrodą red dot design

Interaktywny tablet Cintiq 21UX firmy Wacom został uhonorowany prestiżową nagrodą „red dot design” za wzornictwo w kategorii produktowej. Nagroda, przyznana przez Centrum Wzornictwa Nadrenii-Westfalii jest uznanym na świecie, przyznawanym corocznie wyróżnieniem za wyjątkową jakość wzornictwa oraz innowacyjne rozwiązania. Niezależne jury bierze pod uwagę stopień innowacyjności, funkcjonalność, formę i cechy ergonomiczne urządzeń oraz zawarte w nich elementy symboliczne i emocjonalne, a także jakość.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2006

Polityka pierwsza wśród tygodników opinii a Niedziela wśród tygodników katolickich

Wśród tygodników zajmujących się sprawami społeczno-politycznymi i gospodarczymi (tak zwanymi tygodnikami opinii) najwięcej czytelników ma tygodnik Polityka – czyta go 5,9% Polaków. Kolejne miejsca w rankingu czytelnictwa zajmują: Angora (5,4%), Wprost (5,3%) i Newsweek Polska (4,8%). Te cztery tytuły, to czołówka tygodników opinii w Polsce. Nieco od niej odstają: Przekrój (2,0%) i Nie (1,6%) oraz: Fakty i Mity (1,1%), Ozon (0,9%) i Przegląd (0,6%).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2006

Kamis otwiera Letni Festiwal Smaku

Pod hasłem Letni Festiwal Smaku rozpoczęła się akcja promocyjną marki Kamis. Jej celem jest przypomnienie portfolio przypraw i musztard marki Kamis, niezbędnych przy grillowaniu i w letniej kuchni oraz przedstawienie nowych propozycji produktowych przygotowanych z myślą o sezonie letnim. Celem akcji Letni Festiwal Smaku jest również kulinarna edukacja konsumenta w temacie stosowania przypraw, ziół, mieszanek Kamis w codziennej kuchni. Wsparciem szeroko zakrojonej akcji promocyjno-konsumenckiej jest kampania prasowa, która potrwa do końca lipca. Letni Festiwal Smaku jest kontynuacja ubiegłorocznej kampanii promocyjnej marki Kamis.