0 1 5.06.2006Francja i Niemcy w walce o złotokampanie reklamowe TweetNowa reklama Pepsi Gold prezentuje napój zwycięzców 2006 r.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.06.2006Rozpoczęła się telewizyjna kampania preparatu FrontlineZ początkiem czerwca rozpoczęła się kampania Frontline – preparatu dla psów i kotów zwalczającego pchły i kleszcze. Jest to pierwsza kampania telewizyjna leków OTC dla zwierząt w Polsce. Kampania potrwa miesiąc i pojawi się w TVN,TVP3, TVN7, TV4, Puls, Tele5, TVN24.
0 1 0 0 0 5.06.2006Promocja „Koloniada 2006” dobiegła końca31 maja br. dobiegła końca promocja konsumencka „Koloniada 2006” przygotowana przez agencję Euro RSCG Marketing House dla firmy Unilever. Akcja trwająca od 15 stycznia cieszyła się dużym powodzeniem – do siódmego tygodnia trwania promocji zgłosiło się aż 4700 uczestników, w dziesiątym tygodniu łącznie było ich już ponad 21000.
0 1 0 0 0 5.06.2006naelcedka® co to znaczy, co to jest …?naelcedka®, w tłumaczeniu na język potoczny oznacza naklejkę – „tapetę” na klapę notebooka. Przedstawiać może wszystko, zależy to wyłącznie od pomysłu i inwencji właściciela. Zastosowanie swoje ma zarówno w przypadku indywidualnych, jak i korporacyjnych użytkowników.
0 1 0 0 0 5.06.2006S4 i Lek Polska przynoszą ulgęRusza ogólnopolska kampania reklamowa leku Venitan, jednej z marek firmy Lek Polska. Twarzą akcji jest ikona polskiego sportu i aktywnego trybu życia – Irena Szewińska. Kampanię, która potrwa do połowy sierpnia, przygotowała fullserwisowa Agencja Reklamowa S4.